  • 61. Data: 2013-07-20 16:18:50
    Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Oczywiste bylo, ale Demobil odpowiedzial ze numer jest jego i nie
    > przeniesie. Czyzby sie wcale z Orange nie kontaktowal ? :-)

    Procedura mówi, że operator po zweryfikowaniu u siebie danych wysyła
    komunikat do dawcy. Pewnie tu padło na weryfikacji ;-)

    > No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
    > przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.

    W przypadku prywatnego PESEL, firmowego REGON.

  • 62. Data: 2013-07-20 16:27:04
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 16:09:47 +0200, J.F. napisał(a):

    > No to smiem twiedzic ze nie odpowiedzial.

    A ja śmiem twierdzić że odpowiedział.

    > Bo taryfa w Heyah, z ktorej klient "prawdziwego" demobilu skorzystac
    > nie moze, to nie jest odpowiedz :-)

    Nie. To juz jest temat JAK, a nie CZY odpowiedział.

    > Oczywiste bylo, ale Demobil odpowiedzial ze numer jest jego i nie
    > przeniesie.

    A co miał odpowiedzieć? Że jest Orżnąć? I że uruchomili procedurę
    przeniesienia numeru?

    > Czyzby sie wcale z Orange nie kontaktowal ? :-)

    No właśnie się skontaktował.

    > No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
    > przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.

    Zapewne najpierw ten numer musi BYĆ w innej sieci.

    > E-mail tez nic nie zawiera.

    >>> http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rakowski-przewaga
    -non-stop-w-heyah-to-silna-marka-i-telefony,2,3,2817
    4.html

    > co prawda, ze klient sie lepiej poczuje, czy "pitu pitu" ? :-)

    Pitu pitu.
    Nie dotyczy fanbojów iOgryzka.

    > Ale tak wyglada odpowiedz prezesa :-)

    Która jest błędna, albo marketingowa.

    > Czy takie bledne

    Oczywiście. Przeciętny klient wygaduje 250 minut, bo płaci za każdą minutę.
    JAk przestanie się martwić opłatami to .... może zaszaleć.

    > ... ja tam przeciw limitowi nic nie mam, lepsze to
    > niz wprowadzac potem jakies dziwne ograniczenia :-)

    Dziwne? Co dokładnie na myśli masz?

    > A spojrz w temat - ktos wlasnie chce sobie dobrac prepaid.
    > Okazuje sie ze w Demobilu nie da sie nic dobrac :-)

    To dobierz sobie w Play, jakiś problem?

    > oj nie tylko. Ale pisze to na podstawie niemieckiego vodafone.

    A ja na podstawie polskiego Polsatu Cyfrowego. Nawet nie osiągnąłem
    10Mbitów. W Łodzi.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 63. Data: 2013-07-20 19:25:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 16:18:50 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
    > Procedura mówi, że operator po zweryfikowaniu u siebie danych wysyła
    > komunikat do dawcy. Pewnie tu padło na weryfikacji ;-

    I to im caly dzien zajelo ?
    No dobra, wniosek wypelniony internetem 18:16, informacja o 8:53,
    mogla byc tylko niecala godzina robocza.

    Ale co mialby operator weryfikowac ? No dobra, aktualnego operatora
    akurat moze, ale reszta to przeciez u dawcy ... chyba ze maja jakies
    miedzyoperatorskie biuro numerow z peselami.

    Nie sa bardzo tajne informacje ..

    J.

  • 65. Data: 2013-07-20 19:39:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie sa bardzo tajne informacje ..

    Dlatego cała procedura i jej wiarygodność spoczywa na operatorze - biorcy.
    To on ma mieć wiarygodne dowody, że rzeczywiście klient zażądał
    przeniesienia.
    Kilka razy składałem skargę na MNP do UKE, zawsze UKE żądało
    pełnomocnictwa.

  • 64. Data: 2013-07-20 19:39:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > akurat moze, ale reszta to przeciez u dawcy ... chyba ze maja jakies
    > miedzyoperatorskie biuro numerow z peselami.

    W przypadku przejścia na abo chociażby wiarygodność kredytową. Dla prepaida
    - poprawność danych, czyli pewnie m.in. dawcę numeru.
    Biura z peselami nie mają, GIODO zabronił im tego już dawno temu ;-)

  • 66. Data: 2013-07-20 19:51:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 19:39:44 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

> [...]
    > przeniesienia.
    > Kilka razy składałem skargę na MNP do UKE, zawsze UKE żądało

    A tu widzisz - wszystko przez internet, jeden formularz na www.

    No chyba ze weryfikacja dopiero sie zaczela, i odpadlem na pierwszym
    punkcie - zly operator ;-)

    J.

  • 67. Data: 2013-07-20 19:54:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > W przypadku przejścia na abo chociażby wiarygodność kredytową.

    Wiarygodnosc kredytowa dla abonamentu za 29 zl miesiecznie :-)

    No dobra, moze jestem Wietnamczyk :-)

    J.

  • 68. Data: 2013-07-21 18:00:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Dawniej drogie, a tanie rowniez dopiero od niedawna.
    > A demobil nie ma zadnej oferty ... dla swoich klientow.
    >
    > Ale ma najlepszasiec.pl, i widac mysli ze to wystarczy :-)

    No ... fajne rzeczy tam mają np automatyzacja mieszkania. Na telefonii świat
    się nie kończy, więc może to dobry kierunek.