  • 51. Data: 2013-07-18 15:27:19
    Temat: Re: taktak na kart? promocje - s? jakie? typu 2x?
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 00:03:55 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Ale oni mają obowiązek... ;-)

    Może mają. Ale, jak napisałem wcześniej, na rękę mi że mi nie chcieli
    przenieść numeru do RedBulla :-)

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 52. Data: 2013-07-18 15:34:13
    Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 08:53:35 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ze to nie jest rok 2000 i oferta Heyah nie jest znow taka swietna
    > zebym przenosil dwa razy. Raz a dobrze :-)

    A co masz teraz?

    > Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz u
    > nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma odpowiedzi.

    A czego się spodziewałeś?

    > To dane z pol roku, gdy nju sie pojawilo w koncowce, poczekajmy na Q3.
    > Ale traca klientow, a Play ma juz przeciez rowne szanse.

    Play ma też 2 oferty no limits.

    > Kiedys prezes sie wk* i pogoni do roboty.
    > Bo chyba nie przyciagna ludzi piekna domena www.najlepszasiec.pl

    > Ale ARPU w calej branzy spada i teraz trzeba kochac klienta nawet
    > takiego co 29 zl placi ...

    Teoretycznie.

  • 53. Data: 2013-07-18 21:37:07
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 18 Jul 2013 10:36:00 +0200, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >Więcej info ? link, kod ??

    Równa stawka w T-Mogile:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rowna-stawka-do-w
    szystkich-w-t-mobile-na-karte,2,3,28173.html
    Oczywiście to tylko "promocja"

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2013-07-19 08:41:07
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    dizel nabazgrał(a):

    > Równa stawka w T-Mogile:
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rowna-stawka-do-w
    szystkich-w-t-mobile-n
    > a-karte,2,3,28173.html Oczywiście to tylko "promocja"

    Tylko że to nie działa:
    https://www.dropbox.com/s/dcndkgaj36ve0xx/Screenshot
    _2013-07-19-08-38-15.png

  • 55. Data: 2013-07-19 14:23:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości
    >A co masz teraz?

    Cokolwiek, istotne ze gorsze od nju.

    >A czego się spodziewałeś?

    Ja ? Spytaj sie czego oni sie spodziewaja, szczegolnie ze twierdzisz
    ze heyah to odpowiedz.

    >Play ma też 2 oferty no limits.

    Dawniej drogie, a tanie rowniez dopiero od niedawna.
    A demobil nie ma zadnej oferty ... dla swoich klientow.

    Ale ma najlepszasiec.pl, i widac mysli ze to wystarczy :-)

    J.

  • 56. Data: 2013-07-19 15:20:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 19 Jul 2013 08:41:07 +0200, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >dizel nabazgrał(a):

    szystkich-w-t-mobile-n

    >Tylko że to nie działa:
    >https://www.dropbox.com/s/dcndkgaj36ve0xx/Screensho
    t_2013-07-19-08-38-15.png

    To już nie do mnie ,tylko do boku pisz zgłoszenie, bo działać
    powinnno. W ostatnich komentarzach ze 2 osoby pisały że też im nie
    działa, inni że działa więc to na bank błąd po stronie T, chyba że
    masz jakąś inną taryfę albo taktak fona to może nie działać.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2013-07-20 10:22:03
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 19 Jul 2013 14:23:15 +0200, J.F napisał(a):

    > Cokolwiek, istotne ze gorsze od nju.

    To przenieś się do nju.

    > Ja ?

    Ty.

    > Spytaj sie czego oni sie spodziewaja, szczegolnie ze twierdzisz
    > ze heyah to odpowiedz.

    > Dawniej drogie, a tanie rowniez dopiero od niedawna.

    Jak inni.

  • 58. Data: 2013-07-20 12:42:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 10:22:03 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
    > To przenieś się do nju.

    No i chyba tak zrobie, ale dyskutujemy o tym czy w demobilu nastapia
    zmiany ... szybko :-)

    > Ty.

    No, mialem lekka nadzieje ze ich troche zmyli zaznaczenie ze numer
    jest w Orange. Mogliby odpisac np ze siec macierzysta odmowila
    uwolnienia. I chcialem przetestowac procedure

    Ale to pytanie pozostaje:

    P.S.
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rakowski-przewaga
    -non-stop-w-heyah-to-silna-marka-i-telefony,2,3,2817
    4.html

    "Marka Heyah, ma ugruntowaną pozycję i jest obecna na rynku od dawna.
    Posiada bardzo dużą rozpoznawalność, zwłaszcza wśród ludzi młodych i
    aktywnych. Oferty heyah są proste i przejrzyste i klienci mają
    zaufanie do tej marki. Nasi konkurenci będą potrzebowali dużo czasu i
    środków, aby zbudować podobny poziom świadomości wśród klientów, jaki
    ma obecnie heyah. "

    A w komentarzach

    "Ta silna marka to niby wartość dodana dla klientów ? Ze niby klient
    poczuje się lepiej korzystając z "silnej marki" ?:)) Pitu pitu PTC:))"

    "Nie mam pojęcia co ten człowiek bierze, ale chciałbym poznać jego
    dealera ;)"

    "Niech sobie nie żartują z ugruntowaną pozycją na rynku, może jak
    wchodzili na rynku to była to rewolucja, ale teraz to jakiś żart i
    nieudolne kopiowanie innych. O zasięgu tej sieci nie trzeba chyba
    mówić, jest coraz gorzej, znajoma jest z T-Mobile i każda rozmowa z
    nią kończy sie po kilku minutach, muszę dzwonić do niej na stacjonarkę
    bo na komórce tak szarpie rozmowę że nie wiem co ona do mnie mówi,
    więc lepiej poprawicie jakość, a potem dopiero ofertę."

    Przy czym to Heyah - klienci demobilu nie maja takiej oferty,
    aczkolwiek ...
    "Jeżeli popatrzymy na liczbę minut średnio wykorzystywaną przez
    abonentów na polskim rynku, to stwierdzimy, że większość z nich
    wykorzystuje nie więcej niż około 250 minut. Oznacza to, że im oferty
    no limit nie są do niczego potrzebne. "

    I z tym sie zgadzam. Ale ... dzwonie mniej, to chce placic mniej :-P

    "Jest grupa klientów aktywnych na rynku i to do nich skierowane są
    nowe oferty no limit. Przy podobnej ofercie cenowej o wyborze klientów
    będą decydowały inne czynniki i tutaj Heyah ma się o co bić (...)
    Chodzi m.in. jakość sieci, czy dostęp do nowych technologii, urządzeń
    i rozwiązań - mówi Rakowski.
    Prezes pytany, czy w T-Mobile pojawią się w kolejnych miesiącach nowe
    oferty dla klientów abonamentowych zwraca uwagę na to, że klienci
    oczekują od operatorów czegoś więcej niż tylko minuty czy transmisja
    danych. Dlatego właśnie operator wprowadza i rozwijamy takie usługi,
    jak MyWallet, T-MobileCloud, czy nawiązanie współpracy z sektorem
    energetycznym"

    Taa ... o ile predkosc internetu LTE moze przyciagnac klientow ... jak
    juz Demobil zacznie go oferowac, to mnie jakos nie przyciagaja inne
    sposoby wyciagania pieniedzy :-)

    To byl maj ... prezes juz przeanalizowal wyniki sprzedazy, czy takie
    rzeczy zajmuja przynajmniej pol roku ?

    > Jak inni.

    Dlatego jestem ciekaw przenosin w Q3 i Q4 ..

    J.

  • 59. Data: 2013-07-20 15:39:46
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 12:42:27 +0200, J.F. napisał(a):

    > No i chyba tak zrobie, ale dyskutujemy o tym czy w demobilu nastapia
    > zmiany ... szybko :-)

    Nie. Dyskutujemy CZY Demobil odpowiedział na kartofla.
    A nie JAK odpowiedział.

    > No, mialem lekka nadzieje ze ich troche zmyli zaznaczenie ze numer
    > jest w Orange. Mogliby odpisac np ze siec macierzysta odmowila
    > uwolnienia.

    A nie przyszło Ci do głowy że Demobil skontaktuje się z Orżnąć w temacie
    numeru? I że Orżnąć nie może uwolnić numeru Demobilu?

    > I chcialem przetestowac procedure

    I przetestowałeś.

    > Ale to pytanie pozostaje:

    Nie zamierzam pytać bo mnie to nie interesuje.

> [...]
    >
    > "Ta silna marka to niby wartość dodana dla klientów ? Ze niby klient
    > poczuje się lepiej korzystając z "silnej marki" ?:)) Pitu pitu PTC:))"

    To akurat prawda.

> [...]
    > abonentów na polskim rynku, to stwierdzimy, że większość z nich
    > wykorzystuje nie więcej niż około 250 minut. Oznacza to, że im oferty

    Błędne rozumowanie.

    > I z tym sie zgadzam. Ale ... dzwonie mniej, to chce placic mniej :-P

    To dobierz sobie prepaid. Może MiniMax ;-)

> [...]
    >
    > Taa ... o ile predkosc internetu LTE moze przyciagnac klientow ... jak
    > juz Demobil zacznie go oferowac, to mnie jakos nie przyciagaja inne

    Nie szarżowałbym z tą prędkością. LTE jest szybkie tylko w reklamach.

    > To byl maj ... prezes juz przeanalizowal wyniki sprzedazy, czy takie
    > rzeczy zajmuja przynajmniej pol roku ?

    > Dlatego jestem ciekaw przenosin w Q3 i Q4 ..

    Musisz poczekać pół roku, minimum ;-)

  • 60. Data: 2013-07-20 16:09:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 15:39:46 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Nie. Dyskutujemy CZY Demobil odpowiedział na kartofla.
    > A nie JAK odpowiedział.

    No to smiem twiedzic ze nie odpowiedzial.
    Bo taryfa w Heyah, z ktorej klient "prawdziwego" demobilu skorzystac
    nie moze, to nie jest odpowiedz :-)

    > A nie przyszło Ci do głowy że Demobil skontaktuje się z Orżnąć w temacie
    > numeru? I że Orżnąć nie może uwolnić numeru Demobilu?

    Oczywiste bylo, ale Demobil odpowiedzial ze numer jest jego i nie
    przeniesie. Czyzby sie wcale z Orange nie kontaktowal ? :-)

    > I przetestowałeś.

    No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
    przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.
    E-mail tez nic nie zawiera.

    -non-stop-w-heyah-to-silna-marka-i-telefony,2,3,2817
    4.html

    > To akurat prawda.

    co prawda, ze klient sie lepiej poczuje, czy "pitu pitu" ? :-)

    > Błędne rozumowanie.

    Ale tak wyglada odpowiedz prezesa :-)

    Czy takie bledne ... ja tam przeciw limitowi nic nie mam, lepsze to
    niz wprowadzac potem jakies dziwne ograniczenia :-)

    > To dobierz sobie prepaid. Może MiniMax ;-)

    A spojrz w temat - ktos wlasnie chce sobie dobrac prepaid.
    Okazuje sie ze w Demobilu nie da sie nic dobrac :-)

    > Nie szarżowałbym z tą prędkością. LTE jest szybkie tylko w reklamach.

    oj nie tylko. Ale pisze to na podstawie niemieckiego vodafone.

    J.