  • 1. Data: 2009-07-21 12:01:36
    Temat: taktowanie HD4670 w trybie 2d
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Pytanie raczej do użytkowników karty na chipie HD4670: jak zachowuje się
    taktowanie GPU i pamięci w trybie 2d? Zaobserwowałem, że u mnie przełącza
    się na krótko z domyślnych 750/1000 na częstotliwości niższe, typowe dla
    trybu 2d ale niemal natychmiast wraca do standardowych, co skutkuje
    nadmiernym grzaniem się karty (zrezygnowałem z tego głośnego asusowskiego
    wentylatorka). Ciekawe czemu tak się dzieje i czy Wasze karty zachowują się
    podobnie.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2009-07-21 12:14:04
    Temat: Re: taktowanie HD4670 w trybie 2d
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Michał pisze:
> [...]
    > skutkuje nadmiernym grzaniem się karty (zrezygnowałem z tego głośnego
    > asusowskiego wentylatorka). Ciekawe czemu tak się dzieje i czy Wasze

    Ten caly tryb 2d to w sumie malo wart jest. Karta sie grzeje podobnie,
    gdyby zmienial napiecie na GPU wtedy mialo by to sens.

  • 3. Data: 2009-07-21 14:49:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:h44brl$p9o$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > Ten caly tryb 2d to w sumie malo wart jest. Karta sie grzeje podobnie,
    > gdyby zmienial napiecie na GPU wtedy mialo by to sens.

    A nie zmienia? Na 3650pro zmienia napięcie.

  • 4. Data: 2009-07-21 15:22:22
    Od: Geronter <g...@o...pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > skutkuje nadmiernym grzaniem się karty (zrezygnowałem z tego głośnego
    > asusowskiego wentylatorka). Ciekawe czemu tak się dzieje i czy Wasze

    Mój od Gigabayta pracuje w trybie 2D 300/1000 natomiast w 3D 750/1k.I
    robi to stabilnie.Temperatury ma wyższe jak pracuje w trybie 3D, ale to
    chyba normalne:)
    Pozdrawiam Andrzej