  • 1. Data: 2009-07-21 08:37:30
    Temat: mocny [OT] wysyłka komputera do Anglii
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów.
    Chcę wysłać Synowi do Anglii jego komputer.
    Typowy stacjonarny PC + monitor LCD. Czy może ktoś polecić jakąś firmę
    kurierską, coby paczki nie sponiewierali i nie "zdarli skóry" :-) Czas
    dostawy nie jest aż taki istotny.
    P.S. Trzeba płacić jakieś cło ?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-07-21 09:05:30
    Temat: Re: mocny [OT] wysyłka komputera do Anglii
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Grzegorz Kurczyk pisze:
> [...]
    > Typowy stacjonarny PC + monitor LCD. Czy może ktoś polecić jakąś firmę
    > kurierską, coby paczki nie sponiewierali i nie "zdarli skóry" :-) Czas

    Wydaje mi sie ze prosciej i bezpieczniej bedzie uplynnic obecnego PC na
    allegro a syn niech sobie kupi porownywalny w UK na ebay.co.uk.
    Kwestia wtyczek np :)
    Zawsze moze ze 100 funtow dolozyc i kupic np lepszy monitor.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 3. Data: 2009-07-21 09:15:49
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > P.S. Trzeba płacić jakieś cło ?

    Cla nie ma - to teren UE.
    Kurier moze byc drogi ale jezdzi masa busow (male firemki) - przewoz osob.
    ZTCW bez biora ze soba takze paczki.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2009-07-21 21:47:27
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Oddaj w paczce kierowcy autobusu jadacego do gdziestam, gdzie syn siedzi.
    Jakikolwiek kurier wyjdzie chyba jeszcze wiecej.

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2009-07-22 13:08:48
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> wrote in message
    > Chcę wysłać Synowi do Anglii jego komputer.

    troche dziwne, u mnie przeplyw sprzetu jest w druga strone ;)

    > Typowy stacjonarny PC + monitor LCD. Czy może ktoś polecić jakąś firmę
    > kurierską, coby paczki nie sponiewierali i nie "zdarli skóry" :-) Czas
    > dostawy nie jest aż taki istotny.

    obawiam sie ze raczej kiepsko bedzie - jezeli zmiescisz sie do 20kg
    to poczta polska to jakies 146 pln i to najrozsadniejsza opcja
    (z zadeklarowana wartoscia 2000pln jest to w sumie 186 zlotych)

    mozna skorzystac z jakiegos pomniejszego kuriera, jezdzi ich na wyspy
    calkiem spora ilosc, ale ceny nie sa specjalnie nizsze, a traktowanie
    paczek pozostawia wiele do zyczenia, w wypadku uszkodzenia spuszcza cie
    na drzewo

    > P.S. Trzeba płacić jakieś cło ?

    nie

  • 6. Data: 2009-07-22 16:15:16
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Grzegorz Kurczyk wrote:
> [...]
    > Typowy stacjonarny PC + monitor LCD. Czy może ktoś polecić jakąś firmę
    > kurierską, coby paczki nie sponiewierali i nie "zdarli skóry" :-) Czas

    1/ Cło - nie będzie
    2/ opłata - wyjdzie ze 150zł
    3/ co to za komputer, jakie parametry - wtedy można się zastanawiać,
    czy ma sens wieźć
    4/ całkiem prawdopodobne, że bardziej się będzie opłacało kupić
    monitor w UK a jednostke przewieźć w bagażu głównym (dysk wrzucić
    do bagażu podręcznego...),
    5/ jak wyjechał na dłużej i ma pracę, to za 2-3 dni pracy kupi sobie
    dobrego, nowego laptopa (zależy, jaka praca...).

    Ogólnie - przed wyjazdem na wyspy też myślałem o zabraniu mojego
    "potwora", jednak teraz widzę, że nie miało to sensu.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,