  • 1. Data: 2014-10-28 18:10:38
    Temat: telewizja w internecie
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam odtwarzacz bluray z wejśćiem ethernet...

    co ja mogę z tym zrobić?

  • 2. Data: 2014-10-29 14:38:00
    Temat: Re: telewizja w internecie
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-28 18:10, platformowe głupki pisze:
    > mam odtwarzacz bluray z wejśćiem ethernet...
    >
    > co ja mogę z tym zrobić?

    Sprawdzić w menu czy jest program do obsługi netu, przeglądarka stron
    www itp. Jeżeli nie ma to byś musiał dokupić jakiś zewnętrzny adapter.

  • 3. Data: 2014-10-30 16:51:42
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Oct 2014 18:10:38 +0100, platformowe głupki
    <N...@g...pl> napisał:

    >mam odtwarzacz bluray z wejśćiem ethernet...
    >
    >co ja mogę z tym zrobić?

    Aktualizować firmware.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/

  • 4. Data: 2014-10-31 08:07:32
    Od: Wariat z gwizdem <n...@g...pl>

    W dniu 2014-10-30 o 16:51, Malkontent pisze:

    > Aktualizować firmware.

    Treści on-line do płyt blu-ray, dostępne z menu płyty podczas odtwarzania.