  • 21. Data: 2016-06-01 09:11:47
    Temat: Re: temat stary jak koalicja po/eu
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-06-01 o 08:35, Marek pisze:

    > Użytkownik "Kviat" napisał w

    > Aha...kolega sugeruje, że wszyscy wyborcy PIS-u są nienormalni,

    A skąd... Przecież oni tylko udają.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 22. Data: 2016-06-02 09:32:55
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

    > A skąd... Przecież oni tylko udają.

    Typowo TVN-owska manipulacja faktami. Nienormalnego to udaje ten PO-wiec
    "platformowe głupki". Napisałem przecież wcześniej, że "W rzeczywistości ten
    "agent" to zagorzały PO-wiec!" Czytaj, ale ze zrozumieniem.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    A ja życzę Tobie, aby Twój umysł uwolnił się od TVN-owskiego (i Polsatowego zresztą
    też) prania mózgu podczas oglądania "Wydarzeń", "Faktów" i "Szkła kontaktowego".

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 23. Data: 2016-06-02 22:47:42
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-06-02 o 09:32, Marek pisze:

    > Użytkownik "Kviat" napisał w

    > "agent" to zagorzały PO-wiec!" Czytaj, ale ze zrozumieniem.

    Skoro uważasz, że tylko on udaje, a reszta tak ma z natury, to już nie
    moja wina.
    Ja optymistycznie założyłem, że oni wszyscy udają na polecenie Tuska.
    Przepraszam, że się pomyliłem.

    > A ja życzę Tobie, aby Twój umysł uwolnił się od TVN-owskiego (i
    > Polsatowego zresztą
    > też) prania mózgu podczas oglądania "Wydarzeń", "Faktów" i "Szkła
    > kontaktowego".

    No i teraz nie wiem... ty udajesz czy też z natury?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 24. Data: 2016-06-03 13:12:36
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    > Skoro uważasz, że tylko on udaje, a reszta tak ma z natury, to już nie moja wina.

    Gdzie ja napisałem, że "reszta tak ma z natury"? Przestań manipulować.

    --
    Pzdr.
    Marek