  • 1. Data: 2016-10-12 18:37:32
    Temat: temperatura hdd
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    dawno nie było:
    jak obecnie kształtują się temperatury dysków 1-3TB?

    które dyski można spokojnie trzymać w kieszeni?

  • 2. Data: 2016-10-13 20:20:36
    Temat: Re: temperatura hdd
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl> zwrócił błąd:

    > jak obecnie kształtują się temperatury dysków 1-3TB?
    >
    > które dyski można spokojnie trzymać w kieszeni?

    Jak ma wentylator to każdy.

    Dyski HDD mniej wyczynowe wytrzymują 50-55°C w czasie pracy, a bardziej
    wyczynowe około 60-65°C. Nagrzać tyle bez chłodzenia nie jest specjalnie
    trudno. Mój WDC nagrzał się do 49°C nawet z chłodzeniem.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 3. Data: 2016-10-17 15:50:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kangurki?

    -----

  • 4. Data: 2016-10-18 15:41:56
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    Praktycznie wszystkie, tylko trzeba uważać na wstrząsy np. mając dysk w
    kieszeni w garniturze i jadąc autobusem ...