  • 11. Data: 2007-06-27 08:05:41
    Temat: Re: [ tktelekom w Poznaniu - opoznienia ]
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 26 Jun 2007 10:43:06 -0700, Matt Rutkowski wrote:

    > ciekawostka jest, ze ich poznanski gw - 213.199.198.113 po dokonaniu
    > identyfukacji os'a (nmap -A -T4) wskazuje na openbsd 3.6

    ...co dobrze świadczy o OpenBSD :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 12. Data: 2007-06-27 08:10:14
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 26 Jun 2007 21:41:15 +0200, Daniel napisał(a):

    > AFAIK to Cisco IOS jest oparty na którymś BSD więc masz odpowiedź na
    > wskazanie nmapa.

    Coś dzwoni, ale chyba nie w tym kościele? IOS firmy Cisco to ich własny
    system na niczym nie oparty. Jeżeli już mowa o opeiraniu się o BSD to
    raczej Juniper.

  • 13. Data: 2007-06-27 09:16:17
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Coś dzwoni, ale chyba nie w tym kościele? IOS firmy Cisco to ich własny
    > system na niczym nie oparty. Jeżeli już mowa o opeiraniu się o BSD to
    > raczej Juniper.

    Juniper jest oparty o FreeBSD

    A co do Cisco - chyba żartujesz że oni pisali własny system od zera ?
    Wzieli jakieś BSD i przerobili tak, że prawie nie widać ;-)

    Marcin

  • 14. Data: 2007-06-27 09:52:43
    Od: Daniel <d...@d...poczta.fm>

    Marcin Kuczera pisze:

    > A co do Cisco - chyba żartujesz że oni pisali własny system od zera ?
    > Wzieli jakieś BSD i przerobili tak, że prawie nie widać ;-)

    Zgadza się, po sieci krąży kod źródłowy IOS-a, więc można sobie zobaczyć
    że to *BSD.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 15. Data: 2007-07-01 22:25:53
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin Kuczera pisze:

    > Juniper jest oparty o FreeBSD

    Tak i bardzo mi się to podoba. Zarówno Juniper jak i tym bardziej FreeBSD.

    > A co do Cisco - chyba żartujesz że oni pisali własny system od zera ?
    > Wzieli jakieś BSD i przerobili tak, że prawie nie widać ;-)

    Oficjalnie zawsze i wszędzie powtarzają, że to ich własna produkcja i
    patrząc na JunOSa i IOSa to odnoszę takie wrażenie, że to może być prawda :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 16. Data: 2007-07-02 07:23:51
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Matt Rutkowski pisze:
> [...]
    >
    > Nasza firma posiada systemy w krakowie (netia) i poznaniu (tktelekom).
    > Z netia nie ma wiekszych poroblemow. Fakt, ze zdarzaja im sie wpadki
    > niemniej nie tak czesto jak kolejowcom.
    >
    > Problem polega na tym, ze w poznanskim wezle tktelekomu gwaltownie
    > rosna lagi w najmniej oczekiwanym momencie. Pingi maja wtedy po 2-3
    > tysiecy ms. Sieci nie daje sie uzywac.
    >
    > Np. odczyt z teraz tj. godz. 9:09 26 czerwca z tracerout'e dla:
    >
    > apo-ge-1-2-1.tktelekom.pl (213.199.224.206) 520.065 ms 697.678 ms *
    >
    > potrafi wzrosnac do ok. 3 000 ms. Czy ktos natrafil na podobny problem?

    bo ten linksys co tam maja to dziala w 802.11b i potrafi sie przytkac ;]