  • 1. Data: 2004-05-30 08:53:32
    Temat: gazeta.pl
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    http://gazeta.pl juz od 10 godzin odpowiada tak:

    Z przyczyn technicznych portal Gazeta.pl jest w tej chwili niedostepny.
    Dokladamy wszelkich staran, by przerwa trwala jak najkrocej.
    Przepraszamy za utrudnienia.
    Prosimy sprobowac pozniej.

    Because of technical reasons Gazeta.pl is currently unavailable.
    We are doing our best to make this break as short as possible.
    We apologize for the inconvenience.
    Please try again later.

    I to nie z cache, sprawdzone. www.gazeta.pl wczoraj przez jakies dwie
    godziny wyswietlalo ten sam komunikat, od godziny 21 bylo juz ok.

    u Was tez tak?

    pozdrowienia
    p.

  • 2. Data: 2004-05-30 09:07:29
    Temat: Re: gazeta.pl
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

> [...]
    > Z przyczyn technicznych portal Gazeta.pl jest w tej chwili niedostepny.
    > Dokladamy wszelkich staran, by przerwa trwala jak najkrocej.

    SOA#1
    Dziwne, u mnie dziala

    pzdr.
    Michal

  • 3. Data: 2004-05-30 09:14:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    p...@a...pl (Pitus) writes:

> [...]
    > I to nie z cache, sprawdzone. www.gazeta.pl wczoraj przez jakies dwie
    > godziny wyswietlalo ten sam komunikat, od godziny 21 bylo juz ok.

    Od kilku dni z przerwami. Ale www.gazeta.pl dziala prawie caly czas...

    MJ

  • 4. Data: 2004-05-30 09:15:01
    Od: Pawel Posiewala <p...@j...prz.rzeszow.pl>

    Michal Podsiadly <p...@n...grupy.com> wrote:

    > SOA#1
    > Dziwne, u mnie dziala
    Bo Ty wchodzisz pewno przez http://www.gazeta.pl a on wchodzi przez
    http://gazeta.pl.

    pozdrawiam,
    --
    Pawel Posiewala e-mail: p...@j...prz.rzeszow.pl
    ICQ#15070433 JID: p...@j...pawel.one.pl

  • 5. Data: 2004-05-30 10:23:44
    Od: Marcin Frankowski <a...@a...spam.com>

    Sun, 30 May 2004 08:53:32 +0000 (UTC), Pitus <p...@a...pl>
    napisał(a):

    > http://gazeta.pl juz od 10 godzin odpowiada tak:

    [że nie działa]

    > I to nie z cache, sprawdzone. www.gazeta.pl wczoraj przez jakies dwie
    > godziny wyswietlalo ten sam komunikat, od godziny 21 bylo juz ok.
    >
    > u Was tez tak?

    Też. Od jakiegoś czasu wydaje mi się, że zmieniają numery IP dla swoich
    serwisów. Teraz jest tak: www.gazeta.pl ma IP 193.42.231.70 i RevDNS
    jedynka.gazeta.pl, zaś gazeta.pl ma IP 194.149.231.66 i RevDNS gazeta.pl
    (o dziwo ;-) ). Korzystaj z www.gazeta.pl. Inne serwisy Gazety
    (wiadomosci.gazeta.pl, miasta.gazeta.pl i forum.gazeta.pl) też działają
    poprawnie.

    --
    Marcin Frankowski
    marcinf -at- globe.net.nz

  • 6. Data: 2004-05-30 10:47:39
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 30 maj 2004 roku,
    kiedy to Michal Jankowski posłał(a) w świat wiadomość

    > Ale www.gazeta.pl dziala prawie caly czas...

    Zdarzają się czasami kilkuminutowe przerwy.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 7. Data: 2004-05-30 11:08:41
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Pitus <p...@a...pl> wrote:

    > http://gazeta.pl juz od 10 godzin odpowiada tak:

    Dlaczego nie używasz http://www.gazeta.pl?

    BTW: Czy to jest naprawdę problem polskiego Internetu?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2004-05-30 11:29:53
    Temat: Re: gazeta.pl (a pl.internet.komunikaty)
    Od: "Adam Kubicki" <a...@N...kubicki.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> w wiadomości
    news:0t40b9c08bi45c7n3e8%sal@hell.hell.pl napisał(a):
    > BTW: Czy to jest naprawdę problem polskiego Internetu?

    Mysle, ze problemem polskiego internetu jest (m.in.) nieumieszczanie /
    umieszczanie niekompletnych / umieszczanie niechlujnych ogloszen na
    pl.internet.komunikaty.

    Ostatniego wariantu nie odnosze do admina(-ow) gazeta.pl - jakosc ich
    ogloszen (jesli sa :( ) jest godna pochwaly.

    Zeby nie wdawac sie w dalsze wyliczanki 'przyzwoitych emitentow' z p.i.k. -
    komunikaty CST, to postepujaca degrengolada w formie i tresci.

    Natomiast grzech informacyjnego zaniechania ciazy na wielu providerach...

    Pozdrawiam,

    Moi

  • 9. Data: 2004-05-30 11:43:49
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Przemys?aw Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Dlaczego nie u?ywasz http://www.gazeta.pl?

    Teraz uzywam, ale czesc naszych klientow miala w ulubionych
    wlasnie tamten adres. Dziwi mnie, ze zamiast informacji
    o bledzie nie umieszczono redirecta na dzialajacy adres.

    > BTW: Czy to jest naprawd? problem polskiego Internetu?

    masz racje, nie napisalem najpierw do gazety, ale rozumiem ze
    juz nie trzeba.

    pozdrowienia
    p.

  • 10. Data: 2004-05-30 14:02:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Pitus <p...@a...pl> wrote:

    > Teraz uzywam, ale czesc naszych klientow miala w ulubionych
    > wlasnie tamten adres. Dziwi mnie, ze zamiast informacji
    > o bledzie nie umieszczono redirecta na dzialajacy adres.

    Cóż. Ten adres _nigdy_ nie był oficjalnym adresem portalu. Nigdy też nie
    pojawił się w oficjalnych reklamach i innych.
    Właściwie - mógłby nie istnieć (może i nie powinien).

    --
    Przemysław Maciuszko