  • 41. Data: 2012-07-30 18:20:33
    Temat: Re: trwa narodowy eksperyment bezpieczenstwa ;)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:9faecef4-aa0c-4a17-bd5b-c15de2809a93@go
    oglegroups.com...

    > Całkiem sporo niepoebanych ludzi.

    Nie - skoro tak jeżdżą, to jednak nie są tacy, za jakich co najwyżej siebie
    uważają.

  • 42. Data: 2012-07-30 18:20:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Wyjeżdżam systematycznie.
    >
    > Jadąc przepisowo cały czas mam kogoś za mną więc domyślam się, że nie
    > jestem sam. Wyprzedzających na łeb na szyję też jest coraz mniej.
    >
    > Proponuję pojeździć przepisowo.

    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 43. Data: 2012-07-30 18:56:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Całkiem sporo niepoebanych ludzi. Wbrew pozorom coraz więcej.

    taaa, chyba nie czytałeś wrażeń z tego przejazdu...
    Takie korawany się robiły, że co jakiś czas musieli zjeżdzać na podbocze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"