  • 1. Data: 2012-01-26 16:02:14
    Temat: tuner DVB-T z ustawianiem jasności
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Dzień dobry!

    Mam starszy telewizor Daewoo, który nie ma złącza HDMI, ale ma DVI. Do
    tego dekoder DVB-T Ferguson T60. Kupiłem kabel HDMI-DVI, podłączyłem i
    działa (fonię musiałem poprowadzić osobno, ze SCART).

    Jest jeden problem. Obraz jest trochę za ciemny, a ten telewizor
    (DLP-3212) w trybie DVI nie przewiduje ustawiania jasności (albo
    przewiduje, ale w zbyt małym zakresie).

    I tak myślę, że rozwiązaniem by było, gdybym mógł ustawić jasność na
    dekoderze (ten Ferguson nie ma takiej funkcji).

    Które dekodery (nie muszą być z górnej półki) mają ustawianie jasności?
    Chciałbym tylko jeszcze, żeby miał USB i możliwość nagrywania na dysk, i
    funkcję TimeShift. Ale to chyba wszystkie mają?

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 2. Data: 2012-01-27 09:28:03
    Temat: Re: tuner DVB-T z ustawianiem jasności
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Które dekodery (nie muszą być z górnej półki) mają ustawianie jasności?
    > Chciałbym tylko jeszcze, żeby miał USB i możliwość nagrywania na dysk, i
    > funkcję TimeShift. Ale to chyba wszystkie mają?

    Większość na sunplus 1500, np. Kruger&Matz KM00188, MediaTech 4160, itp.,
    oczywiście nie są bez wad, poczytaj na forum emitela. :-)