  • 1. Data: 2009-11-25 01:01:03
    Temat: n hd
    Od: "ia" <z...@g...pl>

    nadawany jest tak jak np. discovery hd czyli w 1920x1080i@50Hz czy może
    więcej?
    a jeśli więcej to czy jakieś blisko blueraya jakości można liznąć?

    pzdr
    ia

  • 2. Data: 2009-11-25 06:30:18
    Temat: Re: n hd
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "ia" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > a jeśli więcej to czy jakieś blisko blueraya jakości można liznąć?

    A jaka jest jakość "blueraya"?

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 3. Data: 2009-11-25 06:50:12
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    ia pisze:
    > nadawany jest tak jak np. discovery hd czyli w 1920x1080i@50Hz
    o ile wiem to 1080i to 25 klatek
    i to maksymalna rozdzielczość jaką oferuje tv, ale mało który
    kanał nadaje w 1080i (np. eurosport hd), a ten chyba idzie w 720p
    (nie mam jak sprawdzić)
    blueray, ps3 pracuje na 1080p czyli 1920 x 1080 50 klatek

    czy może
    > więcej?

    a Twój tv wyświetli większą?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 4. Data: 2009-11-25 07:51:42
    Od: games <g...@g...home.pl>

    ia pisze:
> [...]
    > więcej?
    > a jeśli więcej to czy jakieś blisko blueraya jakości można liznąć?

    Tak nadawany to on jest ale jakosci Blue Ray'a to on nigdy nie bedzie
    mial ale psiakosc jak najbardziej.
    Zaden kanal z satelity nie bedzie mial nigdy jakosci DVD a ty marzyusz o
    blue ray .

  • 5. Data: 2009-11-25 07:57:04
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    games pisze:

    > Tak nadawany to on jest ale jakosci Blue Ray'a to on nigdy nie bedzie
    > mial ale psiakosc jak najbardziej.
    > Zaden kanal z satelity nie bedzie mial nigdy jakosci DVD

    a to ciekawe

    a ty marzyusz o

  • 6. Data: 2009-11-25 08:46:35
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik games napisał:
    > Zaden kanal z satelity nie bedzie mial nigdy jakosci DVD a ty marzyusz o
    > blue ray .

    A jeśli będzie miał większy bitrate?

  • 7. Data: 2009-11-25 09:25:36
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Wed, 25 Nov 2009, games wrote:

    > Zaden kanal z satelity nie bedzie mial nigdy jakosci DVD ....

    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    16 kbps -> videophone
    128 - 384 kbps -> business-oriented videoconferencing
    1.25 Mbps -> VCD - MPEG-1
    1374 kbps -> VCD (Video CD), MPEG-PS
    5 Mbps typ.(max ~8Mbps) -> DVD, MPEG-2 około 1-2 GBy/godz.
    8 - 15 Mbps typ. (max. ~30+ Mbps) - HDTV MPEG-4 AVC
    ~30 Mbit/s max. - HD DVD
    40 Mbit/s max - Blu-ray Disc
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    Przykladowo Astra HD+ Demo, nadaje strumieniem od 6 - 34 Mbps.

    Natomiast, w jakims "marktcie" widzialem kiedys polskie
    Discovery HD, jakosc jak ".Lolita", czyli ~3 Mbps.
    Omal mnie nie zemdlilo.
    Z tego co Koledzy pisza, to ostatnio jakosc sie radykalnie
    poprawila.

    Pzdr.J.P.

  • 8. Data: 2009-11-25 16:03:37
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Jerzy Pastusiak pisze:

> [...]
    > Discovery HD, jakosc jak ".Lolita", czyli ~3 Mbps.
    > Omal mnie nie zemdlilo.
    > Z tego co Koledzy pisza, to ostatnio jakosc sie radykalnie

    Wybacz ale dobrej jakosci DVD to strumien 50-60Mbit a to co nadaja z
    satelity to max 6-8Mbit

  • 9. Data: 2009-11-25 17:17:16
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości
    > Wybacz ale dobrej jakosci DVD to strumien 50-60Mbit a to co nadaja z
    > satelity to max 6-8Mbit

    Wybacz, ale nie masz zupełnie pojęcia, o czym piszesz :)

  • 10. Data: 2009-11-25 19:08:59
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Wiewior pisze:
    > Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wybacz, ale nie masz zupełnie pojęcia, o czym piszesz :)

    mam pojecie bo wlasnie sobie zmierzylem strumien z DVD Obcy 8 pasazer
    nostromo i strumien SD z satelity meczy pilkarskiego. Ten pierwszy
    60Mbit/s ten drugi max 8Mbit/s jeszcze jakies pytania pedale ?