  • 1. Data: 2009-10-11 10:23:53
    Temat: upgrade procka na płycie K9N Ultra (MIS ms-7250)
    Od: "e-wrobel" <w...@e...com>

    Witam,
    Planuję upgrade procesora (obecnie mam Athlona x2 3800+ z 1MB cachu) na
    płycie MSI K9N Ultra.
    Z tego co widzę na stronie msi, najszybszy procesor jak "pójdzie" to jakiś
    x2 6000+, pytanie czy może jednak ktoś z Was ma do czynienia z tą płytą z
    szybszym procesorem?
    Na płycie mam 3 kości DDR2/667 po 1GB każda, zmieniam procesor bo chcę
    przyspieszyć konwersję divxów do psp.

    Jeżeli brać X2 to jakiego? Zależy my na maksymalnej prędkosci.

    ps. link do strony msi odnośnie supportowanych procesorów:

    http://pl.msi.com/index.php?func=prodcpusupport&prod
    _no=253&maincat_no=1