  • 11. Data: 2012-12-31 12:54:49
    Temat: Re: !!! uszkodzona glowna tabele plikow
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał:

    > Jakbys geniuszu nie dostrzegl to on sie juz udal na wlasciwa grupe, w
    > zasadzie zrobil crossposta.

    I co z tego wynikło? Otrzymał jakieś sensowne porady? Zresztą autor wątku jest
    na nie odpory, nawet jak je otrzymuje. Takie jak moja na tej grupie.

    Pzdr

  • 12. Data: 2012-12-31 14:15:00
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 12:54:49 +0100, Kamil napisał(a):

    > I co z tego wynikło? Otrzymał jakieś sensowne porady? Zresztą autor wątku jest
    > na nie odpory, nawet jak je otrzymuje. Takie jak moja na tej grupie.

    Przede wszystkim autor watku to megatroll, znany szczegolnie na grupie
    programming. Podstawowa zasada jego dzialania na grupach to zadawac pytania
    i olewac odpowiedzi oraz prowadzic dialog tylko z najinteligentniejszymi wg
    siebie userami czyli w praktyce tylko z soba (czesto wystepujac przy tym pod
    roznymi ksywami i dyskutujac ze soba na kilkanascie postow).

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 13. Data: 2012-12-31 14:17:10
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał:

    > Przede wszystkim autor watku to megatroll, znany szczegolnie na grupie
    > programming.

    Dzięki. Nie skojarzyłem.

    Pozdro