  • 1. Data: 2010-07-11 07:54:15
    Temat: w aucie przestał działac alarm, klakson i elektryczne szyby
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam.

    Ostatnio zamknąłem drzwi auta na pilocie a po chwili nie dało się otworzyć.
    Okazało się,
    że centralny zamek przestał działać. Po otwarciu kluczykiem sprawdziłem
    wszystko
    i wyszło, że nie działa alarm i centralny zamek, klakson i elektryczne
    szyby. Samochód
    zapalił bez problemu i pojechałem. Po kilkuset metrach wszystko zaczeło już
    działać.

    W domu próbuje zamknąc drzwi i siłowniki zamków coś tam pobuczały i koniec.

    Czy to może być wina akumulatora ? Na początku to wykluczałem ale teraz już
    jestem
    prawie pewny, że to właśnie akumulator. Ale jakim cudem może zapalać
    normalnie, światła
    działają a głupi klakson już nie ? Zawsze mi się wydawało, że to rozruch
    silnika wymaga
    największej energii i fakt czy samochód zapala jest wyznacznikiem tego, że
    akumulator
    jest naładowany lub nie.

    Auto to stare uno (97 rok).

  • 2. Data: 2010-07-11 08:12:25
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Sun, 11 Jul 2010 09:54:15 +0200, "bagno" <b...@o...pl> wrote:

    >Auto to stare uno (97 rok).

    Na kablach odchodzących od akumulatora blisko niego jest taki spory
    konektor. Rozbierz go, wyczyść, dociśnij.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2010-07-15 07:22:49
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Paweł Pawłowicz wrote:

    > Na kablach odchodzących od akumulatora blisko niego jest taki spory
    > konektor. Rozbierz go, wyczyść, dociśnij.

    No to rozebrałem. Jest pięknie skorodowany i raczej nie da się go wyczyścić.
    Nie sprawdziłem bezpośrednio przed rozebraniem ale po złożeniu
    wszystko działa super. Niestety pewnie na bardzo krótko.