  • 1. Data: 2010-07-10 22:36:51
    Temat: Beckhoff, co z nim?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Orientuje się ktoś może co się dzieje z w/w? Ciężko ostatnio cokolwiek
    kupić u nich, a przedstawicielstwo w PL jasnych szczegółów nie podaje.
    Zastanawiam się co się stało. Ktoś używa? Ktoś wie?

    Irek.N.

  • 2. Data: 2010-07-11 10:47:02
    Temat: Re: Beckhoff, co z nim?
    Od: "Andy" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
> [...]
    > kupić u nich, a przedstawicielstwo w PL jasnych szczegółów nie podaje.
    > Zastanawiam się co się stało. Ktoś używa? Ktoś wie?

    Podlacze sie do watku choc nie odpowiem na pytaine.

    Wlasnie przymierzam, sie do PLC Beckhoff i jak na razie otrzymalem
    oferte od przedstawiciela handlowego i tu kontak OK,
    ale do zamowienia jeszcze nie zlozylem.

    Dlaczego ciezko kupic ?
    Za dlugie terminy czy nie maja na magazynie ?

    --
    Andrzej

  • 3. Data: 2010-07-11 10:58:54
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Wlasnie przymierzam, sie do PLC Beckhoff i jak na razie otrzymalem
    > oferte od przedstawiciela handlowego i tu kontak OK,
    > ale do zamowienia jeszcze nie zlozylem.

    Gorąco polecam, jestem wręcz zafascynowany ;)

    > Dlaczego ciezko kupic ?
    > Za dlugie terminy czy nie maja na magazynie ?

    Powiedzmy że w tym roku już nie dostanę tego co zamówiłem, zastanawiam
    się dlaczego i co ważniejsze, co dalej.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2010-07-11 12:03:02
    Od: "Andy" <a...@c...pl>

    > Gorąco polecam, jestem wręcz zafascynowany ;)

    > Powiedzmy że w tym roku już nie dostanę tego co zamówiłem, zastanawiam
> [...]

    Ooo ...

    Ale zmawiales PLC ?
    Ja bede potrzebowal w ciagu 2-3 mies.

    Handlowiec polecil mi jakas bardziej "wypasiona" wersje i doczytalem,
    ze OS to Windows CE i mam mieszane uczucia :-)

    --
    Andrzej

  • 5. Data: 2010-07-11 13:17:54
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ale zmawiales PLC ?
    > Ja bede potrzebowal w ciagu 2-3 mies.
    >
    > Handlowiec polecil mi jakas bardziej "wypasiona" wersje i doczytalem,
    > ze OS to Windows CE i mam mieszane uczucia :-)

    Oczywiście.
    WindCE nie ma się co obawiać, nie porównuj do PC-towego systemu.
    Stosuję takowe i nie mam problemu, nie słyszałem też o nich.
    Generalnie warto się zastanowić nad wersją sterownika, czasami wystarczy
    naprawdę prosty.

    Z kim rozmawiałeś?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2010-07-11 13:30:31
    Od: "Andy" <a...@c...pl>

> [...]
    > Stosuję takowe i nie mam problemu, nie słyszałem też o nich.
    > Generalnie warto się zastanowić nad wersją sterownika, czasami wystarczy

    Nie wiem czy moge publicznie podawac imie i nazwisko

    Krzysztof P. ....

    Podobno obsluguje poludniowa Polske
    Ja jestem z Krakowa.

    --
    Andrzej

  • 7. Data: 2010-07-11 18:10:55
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    >
    > Gorąco polecam, jestem wręcz zafascynowany ;)

    > Powiedzmy że w tym roku już nie dostanę tego co zamówiłem, zastanawiam się

    hmm.. pod koniec zeszłego roku zamawiałem CX1000, kilkanaście modułów we/wy
    i innych oraz serwo AX20xx. Nie było problemów. Pomoc techniczna też bardzo
    sprawna, dostałem informację o jaką prosiłem.
    Chyba że w tym roku coś się nagle zmieniło czy jak?

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2010-07-11 18:34:57
    Od: "Andy" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bardzo
    > sprawna, dostałem informację o jaką prosiłem.
    > Chyba że w tym roku coś się nagle zmieniło czy jak?

    Czy moglbys mi podac na priv jaka dostales cene na CX1000 ?

    --
    Andrzej

  • 9. Data: 2010-07-11 20:15:03
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Andy" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Czy moglbys mi podac na priv jaka dostales cene na CX1000 ?

    Jutro postaram się nie zapomnieć poszukać... tylko że dość rozbudowane te cx
    brałem

    Irokez