  • 11. Data: 2020-02-21 16:46:06
    Temat: Re: w miedzyczasie..
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2020 16:39:37 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> [...]
    takie cuś (raczej żart, niż poważny projekt, ale pod różnymi względami całkiem mi się
    podoba):

    to juz jakies rozbudowane bydle ;c

    dużej mierze stąd, że tam Java już jest i musi być (i nawet nie do końca bym
    wiedział, jak użyć ichniego natywnego API, i z jakimi restrykcjami by się to wiązało
    jeżeli idzie o instalowalność mojego programu)

    powiedzieć, że to doświadczenie nie jest aż tak tragiczne, jak bym się spodziewał.

    > dla mnie tez moze doswiadczenie z jawa czy c++ nie jest "az tak tragiczne" (zalezy)
    ale moje doswiadczenie z c jest tak dobre ze praktycznie okazuje sie ze jednak nie
    moge sie zmusic do popisania w c++/java (like c-adddict)

    No ja o tyle nie mam problemu, żeby "się zmusić", że to najprostszy sposób żeby
    zrealiować cel, który sobie postawiłem (czyli "dotykowy" edytor kodu na Androida).

  • 12. Data: 2020-02-21 16:47:37
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2020 16:46:07 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
> [...]
    zrealiować cel, który sobie postawiłem (czyli "dotykowy" edytor kodu na Androida).

    A w sumie to moje doświadczenie z C++ było raczej tragiczne (ilekroć z niego
    korzystałem)

  • 13. Data: 2020-02-21 17:47:13
    Od: fir <p...@g...com>

> [...]
    juz jakies rozbudowane bydle ;c

    > choc ja nie oszczedzam bajtow az tak poki co bo programy pisze na swojej dllce
    ktora zajmuje 450 KB z ktorych wiekszosc nie jest potrzebna a wogole jest tak duza bo
    ma w srodku zakodowane 3 czy 4 fonty bitowe niezbyt potrzebne i nie spakowane
    > (jak kiedys bede mial troche czasu top chyba wywale zostawie tylko 1 i pakuje do
    bitow alenarazie mi sie nie chcialo)

    w ogole programowanie na malosc kodu wydaje mi sie dosyc wazne: moim zdaniem
    kodowanie na male exeki powoduje ze czlowiek ma pewne odczucie satysfakcji ktore bez
    tego kodowanai z ogarnieniem rozmiaru moze nie byc, z kolei jesli
    ktos nie ma tej satysfakcji to moze powodowac ze kod ktory bedzie dalej produkowac
    bedzie dalej schodzic
    na psy (mniej lub bardziej)

    sęk w tym ze nie zawsze akurat czlek ma chec zajac sie akurat tym aspektem bo uwaza
    ze warto skupic sie na czyms innym
    (ja np tak czasem mam) o tyle tych fontow narazie nei chce mi sie wywalic - zwlaszcza
    ze jakies moje prototypy mogly na tym zalezec i wywalenie tego a podpiecie pod tego
    jednego moze spowodowac male errory (male co prawda bo jak wywale te fonty a funkcje
    przekieruje na ten jeden ktory skompresuje z tablicy bajtow na tablice bitow, niby
    powinno byc ok)