  • 1. Data: 2006-09-21 14:27:54
    Temat: warto przeczytać - Było PARANOJA WP
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    http://lwn.net/Articles/110211/

    w sumie nic nowego dla mnie ale załączam.

    cudują i cudują żeby wydoić od ludzi kasę a Ci z WP pomagają im w tym i do
    tego najprawdopodobniej nieświadomie.

    Zaskoczyło mnie że spamassassin te tagi uwzględnia, co pomaga najwyżej w tym
    żeby można było wysyłać "legitymowany spam" a nie w zwalczaniu spamu.

    w każdy razie opcję.

    score HABEAS_SWE 0

    polecam użytkownikom programu spamassassin.

    i myśle że za jakiś czas i z spamassassina to zniknie.

  • 2. Data: 2006-09-21 16:09:58
    Temat: Re: warto przeczytać - Było PARANOJA WP
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@c...3miasto.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > żeby można było wysyłać "legitymowany spam" a nie w zwalczaniu spamu.

    W zasadzie to NTG

    pl.comp.mail............

  • 3. Data: 2006-09-21 17:30:02
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > W zasadzie to NTG
    >
    > pl.comp.mail............

    dziękuje za słuszną uwagę więc na tej grupie z mojej strony EOT