  • 1. Data: 2019-03-04 01:27:53
    Temat: wentylator 3 żyły
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Kupiłem parę wentylatorów 8 cm, z wyprowadzeniem na 3ch żyłach/pinach i
    standardową wtyczką pasującą do płyty głownej. Wentylatory się kręcą jak
    nalezy ale nie pozwalają na odczyt/kontrolę obrotów. Czy ta trzecia żyła
    to po prostu pic, czy są tu jakies różne standardy?

    Co mnie zastanawia, że oferta sprzedazy na Ebayu (tam kupiłem) została
    usunięta, ale czy komuś opłacałoby się robić jakies przekręty na
    wentylatorach, których 1sz kosztuje jakies 8zł?

    --
    Marcin