  • 31. Data: 2013-06-05 19:48:49
    Temat: Re: wezly na A1
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Jun 2013 10:27:33 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > Dnia pięknego Wed, 05 Jun 2013 12:29:28 +0200 osobnik zwany RoMan
    >
    > no przecież piszę, że nie wymaga. A temat wątku brzmi "wezly na A1"

    A pytanie w watku przypomne brzmialo: gdzie ta oszczednosc, skoro sa
    dwa wiadukty zamiast jednego.

    J.

  • 32. Data: 2013-06-05 20:38:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > O ile pamietam, to skrzyzowan z wojewodzkimi nie przewiduje sie.
    > Nie zasluguja, krajowek wystarczy.

    Znaczy próbujesz kopać się z faktami? Tylko jednio skrzyżowanie, do
    których linki podałem, było skrzyżowaniem z drogą krajową - reszta to
    wojewódzkie.

    > Ale na mniejszych krajowkach moze byc tak jak piszesz.

    Mam wrażenie, że mylisz je z wojewódzkimi właśnie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2013-06-05 21:43:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Jun 2013 20:38:04 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > Znaczy próbujesz kopać się z faktami? Tylko jednio skrzyżowanie, do
    > których linki podałem, było skrzyżowaniem z drogą krajową - reszta to
    > wojewódzkie.

    To fakty sprzed 10 lat, mozliwe ze pamietaja inne rozporzadzenie :-)

    Brzeg podpada zreszta pod wezel dla dk 39, a Krapkowice ... no,
    ciekawe, nie za blisko wezla z DK45 ?

    OK, troche sklamalem.
    http://www.arslege.pl/rozporzadzenie-ministra-infras
    truktury-w-sprawie-przepisow-techniczno-budowlanych-
    dotyczacych-autostrad-platnych/k358

    Na skrzyzowaniach z droga GP dopuszcza sie wezel WA lub WB, na
    skrzyzowaniach z droga G wezel WB tylko wyjatkowo, o gorszych klasach
    w ogole nie ma mowy (w ogole nie wolno krzyzowac, nawet bez zjazdu ?).

    A z kolei droga GP moze byc wojewodzka (wyjatkowo), ale minimalna
    odleglosc miedzy skrzyzowaniami 2000m (1km w terenie zabudowanym).
    I polkoniczynka odpada :-)
    Tudziez pare innych wymogow maja, ktore wypadaloby spelnic, skoro sie
    zmienilo klase :-)

    Hm, http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1999043
    0430
    a tu pisza ze (par 9) "Droga klasy A powinna miec powiazania z drogami
    klasy G i wyzszych [..... przy czym stosoanie na drodze A zjazdow jest
    zabrobione]"

    a w par 55 o krzyzowaniu ... i przestalem cokolwiek rozumiec :-)

    > Mam wrażenie, że mylisz je z wojewódzkimi właśnie.

    Faktycznie troche myle. Ale jest jeszcze 5, 3, 94 - sa polkoniczynki i
    nikomu nie przeszkadzaja :-)

    J.

  • 34. Data: 2013-06-06 01:48:16
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-06-05, masti <g...@t...hell> wrote:
    > gratuluję. Właśnie stworzyłeś nowy typ drogi. Autostrada z rondem i
    > umieszczonymi na niej bramkami.

    W UK sporadycznie trafiają się ronda jako połączenie autostrad

    W NL koło Bredy dwie autostrady skrzyżowali ze światłami. Jedynie
    pierdolneli na jednej tuż przed światłami koniec autostrady i tuż za
    początek a druga ma po prostu światła na zjeździe ;)

    --
    WildS

  • 35. Data: 2013-06-06 10:17:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Jun 2013 01:48:16 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
> [...]
    > pierdolneli na jednej tuż przed światłami koniec autostrady i tuż za
    > początek a druga ma po prostu światła na zjeździe ;)

    Ktore ? Bo autostrady kolo Bredy trudno zliczyc, ale wszedzie widze
    jakis wezel :-)

    J.

  • 36. Data: 2013-06-06 16:07:31
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-06-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ktore ? Bo autostrady kolo Bredy trudno zliczyc, ale wszedzie widze
    > jakis wezel :-)

    A27 z A59. Koło Oosterhout. W atlasie niby węzeł a w rzeczywistości
    światła ;) A27 na wprost pojedziesz bez problemu za to na A59 w każdym
    kierunku masz światła.

    --
    WildS

  • 37. Data: 2013-06-07 11:00:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Jun 2013 08:58:21 +0200, J.F. napisał(a):
    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12373241,
    Najwiecej_jest__trabek___Wezly_z_A1_z_lotu_ptaka__ZD
    JECIA_.html

    Tak a propos - wezel Maciejow, dwie szerokie drogi, dwie trabki ...
    ale miejsca na bramki nie widze.

    Jeszcze sie zmieszcza, czy rozsadniej bylo koniczynke ?

    J.

  • 38. Data: 2013-06-07 14:59:50
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Ale skrzyżowań z drogami krajowymi jest mało, natomiast trąbki na
    > płatnej A4 postawiono wszędzie, budując dodatkowe wiadukty na
    > skrzyżowaniach z drogami wojewódzkimi, co sensu nijakiego nie ma.

    IMHO ma sens jeśli założy się wywalenie bramek z ciągu autostrady.
    Wtedy ci co nie zjeżdżają nie muszą zwalniać jak to ma miejsce w
    przypadku bramek "przelotowych". Chociaż już obecnie np. w Strykowie
    potrafią się niezłe korki na zjeździe robić a bramki jeszcze nie
    pracują. Wszystko ma swoje "zady i walety".

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 39. Data: 2013-06-07 15:06:01
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-06-05 18:29, J.F. pisze:
    > O ile pamietam, to skrzyzowan z wojewodzkimi nie przewiduje sie.
    > Nie zasluguja, krajowek wystarczy.
    Nieprawda. Choćby 702 z A2 pod Łodzią czy 703 z A1 pod Piątkiem.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 40. Data: 2013-06-07 15:12:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Jun 2013 14:59:50 +0200, R2r napisał(a):

    > IMHO ma sens jeśli założy się wywalenie bramek z ciągu autostrady.

    Nikt rozsadny nie przewiduje bramek w ciagu autostrady, przynajmniej
    nie co 30 km :-)

    W tym przypadku pytanie brzmi gdzie ta oszczednosc o ktorej pismaki
    pisza ... i czy nie taniej bylo zrobic autostrady bezplatne, ale bez
    tych dodatkowych wiaduktow :-)

    J.