  • 21. Data: 2024-01-26 22:29:55
    Temat: Re: wiatrak
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/01/2024 22:08, Akarm wrote:
    > Trzeba byś wyjątkowym tępakiem [...] kretynem trzeba być [...]
    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    Słusznie prawicie.

  • 22. Data: 2024-01-26 22:30:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Jan 2024 22:08:21 +0100, Akarm wrote:
    > NTG!
    > Trzeba byś wyjątkowym tępakiem, żeby na grupie samochodowej prezentować
    > jakieś brednie o młynach czy inszych wiatrakach. A kretynem trzeba być,
    > żeby na ten temat z tępakiem dyskutować.

    Przecież bedziemy stawiali tych wiatraków dużo, żeby samochody mogły
    jeżdzić.

    Wiec ostrzegam - nie za blisko. 10x wysokosc to może przesada,
    ale tak co najmniej 3x wydaje mi się rozsądne :-)

    J.

  • 23. Data: 2024-01-26 23:54:30
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 22:30, J.F pisze:

    > Przecież bedziemy stawiali tych wiatraków dużo, żeby samochody mogły
    > jeżdzić.

    Pierwsze słyszę, żeby młyn był potrzebny do jazdy samochodem. Jeżdżę
    niemało, i wiatraki tylko na Suwalszczyźnie podziwiałem, takie
    kilkusetletnie. Daję słowo, że żaden z wiatraków nie był mi absolutnie
    potrzebny do jazdy. A co więcej, nigdy do jazdy na pewno potrzebny mi
    nie będzie. Ani mnie, ani nikomu.

    Ale za to pracować trzeba, żeby mieć pieniądze na zakup samochodu, zatem
    niech kretyni tutaj dyskutują też o rozmaitych zawodach, zarobkach,
    szkołach kształcących w danym kierunku, właściwych nauczycielach, itd...
    Tak?
    Kurwa, kretyni... :/

    --
    -
    Akarm

  • 24. Data: 2024-01-29 11:17:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Jan 2024 23:54:30 +0100, Akarm wrote:

    > Pierwsze słyszę, żeby młyn był potrzebny do jazdy samochodem. Jeżdżę

    to jeszcze kiedys usłyszysz.

    > niemało, i wiatraki tylko na Suwalszczyźnie podziwiałem, takie
    > kilkusetletnie.

    Slepy jestes. Wiatraków jest juz gesto, calkiem nowych.

    > Daję słowo, że żaden z wiatraków nie był mi absolutnie
    > potrzebny do jazdy. A co więcej, nigdy do jazdy na pewno potrzebny mi
    > nie będzie. Ani mnie, ani nikomu.

    Nigdy nie mów nigdy :-)

> [...]
    > niech kretyni tutaj dyskutują też o rozmaitych zawodach, zarobkach,
    > szkołach kształcących w danym kierunku, właściwych nauczycielach, itd...

    No ba, a na jakie studia dzieci wysłać, żeby ich było stać na samochód
    w przyszłości ? :-)

    J.

  • 25. Data: 2024-01-29 12:05:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 22:08, Akarm pisze:

> [...]
    > jakieś brednie o młynach czy inszych wiatrakach. A kretynem trzeba być,
    > żeby na ten temat z tępakiem dyskutować.

    Przestań się ośmieszać, tak tu hula wiatr, a ciebie nikt nie zmusza do
    czytania, więc swój wysryw wiesz gdzie sobie możesz wsadzić.

    --
    Janusz

  • 26. Data: 2024-01-31 09:56:49
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 29.01.2024 o 12:05, Janusz pisze:

    > Przestań się ośmieszać, tak tu hula wiatr, a ciebie nikt nie zmusza do
    > czytania, więc swój wysryw wiesz gdzie sobie możesz wsadzić.

    Przypomniały mi się tępe prymitywy, twierdzące że robią prawidłowo,
    pisząc o polityce na grupę warszawską - albowiem w Warszawie znajduje
    się Sejm, a w Sejmie przecież zasiadają politycy, którzy polityką się
    zajmują.
    Cóż, tępy kutas zawsze pozostanie tępym, bezrozumnym kutasem, który
    nigdy nie zrozumie celowości powstania grup zajmujących się określoną
    tematyką.

    A tak swoją drogą, jak wybitnym intelektem trzeba dysponować, żeby
    oznajmiać komuś brak przymusu czytania materiałów niezwiązanych z
    tematyką grupy? No bo żeby stwierdzić, że coś jest związane lub
    niezwiązane z tematyką, to trzeba najpierw przeczytać. Inaczej się nie da.

    --
    -
    Akarm

  • 27. Data: 2024-01-31 18:22:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

  • 28. Data: 2024-01-31 20:05:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 31.01.2024 o 09:56, Akarm pisze:

> [...]
    > Cóż, tępy kutas zawsze pozostanie tępym, bezrozumnym kutasem, który
    > nigdy nie zrozumie celowości powstania grup zajmujących się określoną
    No powiedz jakim tępym kutasem trzeba być żeby nie widzieć że grupy
    tematyczne w zasadzie umarły i zostało kilka na krzyż które dogorywają,
    gdzie nazwa grupy już od dawna pozostaje tylko lekką sugestią a
    życzeniem jest żeby to w ogóle ktoś wdepnął i coś napisał?

> [...]
    > tematyką grupy? No bo żeby stwierdzić, że coś jest związane lub
    > niezwiązane z tematyką, to trzeba najpierw przeczytać. Inaczej się nie da.
    Bo tytuł nic ci nie mówi? trzeba ci literować?

    --
    Janusz

  • 29. Data: 2024-01-31 21:31:19
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 31.01.2024 o 20:05, Janusz pisze:
> [...]
    > gdzie nazwa grupy już od dawna pozostaje tylko lekką sugestią a
    > życzeniem jest żeby to w ogóle ktoś wdepnął i coś napisał?

    To chyba miało być w tematyce samochodów tylko dość odlegle :-)

    > Bo tytuł nic ci nie mówi? trzeba ci literować?

    Wiatrak do samochodu?

  • 30. Data: 2024-01-31 21:37:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 31.01.2024 o 21:31, io pisze:
    > Wiatrak do samochodu?

    Było głośno o tym, ale chyba na innej grupie.
    https://youtu.be/jyQwgBAaBag?si=0hwElMwL0iy8jxJQ

    Robert