  • 1. Data: 2009-09-02 16:41:23
    Temat: windows - jak pobrać defaultową czcionkę
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    Jak pobrać domyślną czcionkę systemu (zazwyczaj Segoe UI, Tahoma lub MS Sans
    Serif) i jej rozmiar?

    --
    Azarien

  • 2. Data: 2009-09-02 16:56:31
    Temat: Re: windows - jak pobrać defaultową czcionkę
    Od: Tomasz Bywalec <t...@p...dont.spam.me.o2.pl>

    Wiktor S. pisze:
    > Jak pobrać domyślną czcionkę systemu (zazwyczaj Segoe UI, Tahoma lub MS
    > Sans Serif) i jej rozmiar?

    W Winapi: możesz spróbować z funkcją GetStockObject, przekazując jej
    jako parametr DEFAULT_GUI_FONT (swego czasu korzystałem właśnie
    z tego sposobu):

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/dd144925%28V
    S.85%29.aspx

    Na tej samej stronie radzą jednak użyć SystemParametersInfo
    z parametrem SPI_GETNONCLIENTMETRICS:

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms724947%28V
    S.85%29.aspx

    Pozdrawiam,
    Tomek Bywalec

  • 3. Data: 2009-09-02 17:48:51
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

> [...]
    S.85%29.aspx

    > Na tej samej stronie radzą jednak użyć SystemParametersInfo

    Dzięki! użyłem tego drugiego.

    --
    Azarien