  • 11. Data: 2002-04-01 23:17:59
    Temat: Re: wlaśnie dostalem - przekret czy szara rzeczywistosc???
    Od: Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl>

    Hello

    s...@i...pl wrote:

    > co to jest?

    Chybiona decyzja zarzadu TDC. Z uwagi na katastrofalne skutki (podwazenie
    zaufania do firmy, potencjalna masowa ucieczka klientow) zamieniona
    oficjalnie na 1-wszo kwietniowy dowcip.

    Nic tylko pogratulowac panom handlowcom i marketingowcom z TDC (i
    oczywiscie calemu zarzadowi).

    --
    Szymon Dowkontt
    http://mb.vsa.com.pl

  • 12. Data: 2002-04-01 23:18:08
    Od: "Radoslaw Rydel" <r...@i...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > co to jest?
    > pozdr
    > SinC
    hmm, jakis tam alias mam ale nic nie dostalem...

    Pozd
    R.

  • 13. Data: 2002-04-02 12:49:28
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    W sumie aliasow nowych nie rejestruja bo sa jakies modernizacje
    przeprowadzane ale z drugiej strony czemu w umowie nie ma nic o nich? :) 1.
    kwietnia pewnie.

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 14. Data: 2002-04-02 12:50:44
    Od: "Artur Maśląg 'futrzak'" <f...@p...com>

    "Radoslaw Rydel" <r...@i...pl> napisał:
    (...)
    > hmm, jakis tam alias mam ale nic nie dostalem...

    Ja nie mam, a dostałem...

  • 15. Data: 2002-04-03 22:44:07
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    s...@f...polbox.pl (Szymon Dowkontt) wrote in <a8aaqr$ffg$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

> [...]
    >oficjalnie na 1-wszo kwietniowy dowcip.
    >
    >Nic tylko pogratulowac panom handlowcom i marketingowcom z TDC (i

    Trafiles w 10 ! Co prawda wykret byl mistrzowski i zgodny ze sztuka
    ....ale widac, ze nie wszyscy dalismy sie nabrac.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 16. Data: 2002-04-03 22:44:52
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net>

    On Mon, 1 Apr 2002 23:15:38 +0000 (UTC), Tomasz Piłat

    > Pewnie ordynarna próba wyłudzenia. Na to są paragrafy.

    Wyłudzania czego? TDC jest właścicielem (w|z).pl

    Pozdrawiam.
    _____________
    robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net

    Na newsy i http://gaciale.plukwa.net piszę całkowicie prywatnie

  • 17. Data: 2002-04-05 21:12:44
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Chybiona decyzja zarzadu TDC. Z uwagi na katastrofalne skutki (podwazenie
    >zaufania do firmy, potencjalna masowa ucieczka klientow) zamieniona
    >oficjalnie na 1-wszo kwietniowy dowcip.

    patrzac na nasza polska i hamerykańska rzeczywistosc, to tak naprawde tylko
    kwestia czasu. No bo skoro zamiast 100 tys. darmowych przekierowań [w|z].pl
    można by mieć choćby 1000, ale z roczna opłata np. 20 zł - to mamy już 20
    tys. zysku rocznie, a nie "czyste straty".
    A może, przy opłacie rocznej 10 zł, mieliby 10 tys. przekierowań? To by
    oznaczało ponad 8 tys. wpływów miesiecznie. W sumie może być niezły pomysł
    :-))

    Może zasłaniajac sie prima-aprilisem chcieli w ten sposób wybadać rynek?

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam