  • 11. Data: 2017-12-19 18:24:59
    Temat: Re: wojskowa komenda uzupełnień
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Po co?!? I tak nie bierzesz pod uwagę tego co się do Ciebie pisze...

    co kurwa nie biorę - przepisałeś paragraf
    320943324/232132343353/3245439435/2099 wytycznych kc-ue i się
    denerwujesz, że nie przeczytałem?
    przeczytałem jak widzisz nawet wiem gdzie to jest w "biblii"...

    tyczka wystrzelił z tyłka jakimś nowym nieznanym mi hasłem "system
    wirtualny TZAiR"... też nic nie wypowiesz? (uprzedzając, tego w biblii
    nie znalazłem)

  • 12. Data: 2017-12-19 19:07:09
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > i po cholerę karmisz? tak ślicznie zdychał...

    piękne są te wasze wypowiedzi... mógłbyś kurwa koledze ulżyć w bólu
    myślenia i sam dopisywać gdzie trzeba (czyli w europie, gdzie ja nie mam
    totalnie dostępu - co nie?)

    no tyczka, żeby ci się dobrze dzisiaj spało - masz zagadnienie:
    jak według wytycznych kc-ue przebiega optymalna współpraca między
    skrajnie konkurującymi ze sobą wspólnotami zaprzyjaźnionych abiturientów?

  • 13. Data: 2017-12-21 16:52:12
    Temat: [mówiłem] wojskowa komenda uzupełnień
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no to teraz jak dopierdolą cyberprzestępcom co nie realizują
    zaangażowaniem w model optymalny...

    P.S.
    jak myślicie, kolejny resort obsadzą agentami? (NMSP)

  • 14. Data: 2017-12-21 17:51:07
    Temat: Re: [mówiłem] wojskowa komenda uzupełnień
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie mówmy o konkretnych rozwiązaniach...

    pogadajmy o wizji...

    jak może wyglądać taki nasłuch całego państwa jednocześnie?

  • 15. Data: 2017-12-21 21:48:18
    Od: s...@g...com

    > jak może wyglądać taki nasłuch całego państwa jednocześnie?

    Profilaktycznie wg słów kluczowych (to tylko element profilaktyki, bo trza być
    czujnym).
    Do tego standardowa inwigilacja tych którymi "się opiekują" - zarówno w Internecie,
    jak i w rodzinie, jak i w pracy, jak i na ulicy - słowem wszędzie...

  • 16. Data: 2017-12-22 19:25:17
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    piękne słowa! piękne słowa! gratulacje!

    miałem coś napisać, ale przez to zapomniałem...

  • 17. Data: 2017-12-22 19:26:42
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    aczkolwiek to ciekawa sprawa, jak te systemy analizują taki ruch
    1000GB/s i do tego zaszyfrowany...

  • 18. Data: 2017-12-26 20:24:19
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ kur... reakcja andrzeja i donalda!
    można by się co prawda głupkowato uśmiechać, że szkoda, że w kierunku
    wytycznych...
    no ale... przecież najbardziej liczą się dobre chęci!

    P.S.
    o to ciekawe: "no i znów miliard zarobiłem!" ($ czy EUR)

  • 19. Data: 2017-12-26 20:44:20
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    kolejny ciekawy temat do dyskusji,

    chłopcy poznikali - teraz przebąkuje się, że wrócili...
    zgniatają nas frajerów teraz swoją niewyobrażalną wiedzą - cfeleniem...
    znaczy porobili tytułki...
    ciekawe nie...

    teraz już widać, skąd to parcie na radioelektronikę i telekomunikację na
    pw...

  • 20. Data: 2018-01-14 19:49:18
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    Ktoś ma tu tą książkę?