  • 11. Data: 2013-05-19 23:01:44
    Temat: Re: wół roboczy + rekraacyjny do dłubania do ~5kpln
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > On 05/19/2013 09:29 PM, Tengu wrote:
    >> W dniu 2013-05-19 19:51, nadir pisze:
    >>> Dorzuć 9 stów i bierz to:
    >>> http://allegro.pl/uaz-452-skrzyniowy-2-4d-i326143475
    9.html
    >>> paleta na pewno wchodzi.
    >>>

    >> Albo ten - ma bogatsze wyposażenie:
    >> http://otomoto.pl/uaz-452-4x4-2-4gaz-1995r6os-iwl-za
    mian-C29066166.html
    >> ;)
    >>

    > opis zabija

    no ze zdjęc widać że ma piękną sportową kierownicę :)

  • 12. Data: 2013-05-20 07:21:56
    Od: Agent 23908 <k...@t...pl>

    W dniu 2013-05-19 17:22, Tengu pisze:

    > Realistycznie, to pomyśl o czymś takim:
    > http://otomoto.pl/fiat-doblo-cargo-C29090886.html
    > Wchodzi do niego cała europaleta - u konkurencji, np. do Kangoo, nie
    > zmieści się.
    > Jak skończysz budowę, to zawsze możesz zamienić na coś "rekreacyjnego".
    >
    > A do odśnieżania, kup sobie odśnieżarkę spalinową:
    > http://allegro.pl/odsniezarka-spalinowa-nac-5-5-km-g
    warancja-2-lata-i3198724783.html

    100 metrów podjazdu spalinową bez napędu to przesada, widziałem w
    biedronce takie saperki składane, pomachasz z rana i siłkę wieczorem
    możesz olac.

    Przelicz jeszcze raz ile chcesz na to wydac.... albo sobie odpusc

    Agent 23908

  • 13. Data: 2013-05-20 12:05:49
    Od: Tengu <t...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 07:21:56 UTC+2 użytkownik Agent 23908 napisał:

    > 100 metr�w podjazdu spalinow� bez nap�du to przesada, widzia�em w
    > biedronce takie saperki sk�adane, pomachasz z rana i si�k� wieczorem
    > mo�esz olac.

    Jakoś mi umknęło te 100 metrów :)
    W takim razie, pozostaje UAZ :)

    --
    Tengu

  • 14. Data: 2013-05-22 23:08:50
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/19/2013 3:01 PM, Albercik wrote:
> [...]
    >
    > Budżet ~5kpln na sam samochód w stanie nie zjedzonym za bardzo przez
    > rdze i jeżdżący - ma o własnych siłach dojechać do domu.

    Safrane 4x4 ;)

    dobrze to po nierównym jeździ i ma zmienny prześwit i tłumienie

    młotkiem torxem i laptopem naprawisz ;) (chyba, nie próbowałem)
    no i psuje się że hej! ale popsute dojedzie - nie to co niemieckie ;)

    nie kupuj taczki, no... chyba ze A8 quattro 4.2 z 1994 za 5k z
    defektem małym - tego rdza nie zje bo aluminiowe, potestuj 120km/h
    po placu budowy i powiedź jak zawieszenie tłumi

    w A8 części do naprawy będą za półdarmo

  • 15. Data: 2013-05-22 23:17:30
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/22/2013 11:08 PM, _Michał wrote:

> [...]
    > defektem małym - tego rdza nie zje bo aluminiowe, potestuj 120km/h
    > po placu budowy i powiedź jak zawieszenie tłumi

    tfu do A8 chyba paleta nie wejdzie - a może wjedzie ?
    ma guzik od domykania klapy ;) ale to sedan

    a a6 kombi to kijem z daleka się tego nawet nie dotyka

  • 16. Data: 2013-05-23 11:01:24
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 19.05.2013 15:01, Albercik pisze:
> [...]
    >
    > Budżet ~5kpln na sam samochód w stanie nie zjedzonym za bardzo przez
    > rdze i jeżdżący - ma o własnych siłach dojechać do domu.

    Chyba postanowione, kupuje UAZa, ale w wersji klasycznej. W sobotę jadę
    oglądać.
    Podobno w całości sprawny, nawet zgnity nie jest za bardzo.
    W budżecie się mieści a i trochę zapasu na na naprawę zostaje..