  • 11. Data: 2012-08-01 19:49:47
    Temat: Re: wozidło za 7-9 tys. pilnie szukam
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Prosze bardzo: mam do sprzedania Daewoo Nubira 1.6 SX kombi, pierwsza
    > rejestracja 1999 rok, pierwszy wlasciciel, 146tys. przebiegu
    > (rzeczywistego!), niedawno wymieniane tlumiki, hamulce (tarcze, klocki,
    > bebny, okladziny). Alufelgi z letnimi oponami, kola zimowe stalowe
    > (wszystkie opony calkiem przyzwoite).

    Wystawiasz gdzies to auto?
    Pzdr
    Adam

  • 12. Data: 2012-08-01 20:22:54
    Od: Gryngol <g...@o...pl>

    W dniu 2012-07-30 10:03, arch pisze:
    > Witam wszystkich.
    > Muszę pilnie zamienic swój samochód-toyota Avensis Verso 2004r. 2.0 benz. automat -
    na coś tańszego. Potrzebna mi kasa dlatego szukam czegoś mniejszego, tańszego i na
    jakieś pół roku, może trochę więcej. Kwota jaka mogę przeznaczyc to ok. 7-9 tys.
    Wymagania:

    Vectra B, po 1999r

  • 13. Data: 2012-08-01 22:58:02
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "adam" <a...@g...pl> wrote in message

    > Wystawiasz gdzies to auto?

    Fizycznie - u mnie pod domem (Warszawa Szczesliwice).
    W necie - np. tu:
    http://motoryzacja.anonse.pl/mazowieckie/warszawa/nu
    bira,704/daewoo-nubira-1-6-sx-kombi-sprzedam,4636586
    .html
    Zdjecia robione bez mycia auta.

    --
    Axel

  • 14. Data: 2012-08-06 15:31:27
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    W dniu 2012-07-30 14:36, Maciek pisze:
    > Sąsiad ma wersję z gazem od lat nastu. Tankuje i jeździ. Oczywiście auto
    > jest niemal tak "prestiżowe" jak Astra, ale przynajmniej ruda go mniej
    > łapie (przynajmniej omawiany przeze mnie egzemplarz w porównaniu do
    > kilku widzianych przeze mnie Astr z tego okresu) :-)

    Witam

    Moze kwestia konkretnego egzemplarza ? Mialem Astre II 3 lata,
    przejechala ze mna ok 100 kkm, jak sprzedawalem byla 9-letnim autem, ani
    sladu rdzy. Ale jak pisalem kazdy poleci czym jezdzil/co lubi :)

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 15. Data: 2012-09-08 11:24:04
    Od: d...@g...com

    On Wednesday, August 1, 2012 10:58:02 PM UTC+2, Axel wrote:

    > W necie - np. tu:
    >
    > http://motoryzacja.anonse.pl/mazowieckie/warszawa/nu
    bira,704/daewoo-nubira-1-6-sx-kombi-sprzedam,4636586
    .html

    > Zdjecia robione bez mycia auta.

    Tak mi sie przypomnialo: http://arbiter.pl/zdjecie/1888
    ;)