  • 1. Data: 2012-07-30 10:03:48
    Temat: wozidło za 7-9 tys. pilnie szukam
    Od: arch <s...@w...pl>

    Witam wszystkich.
    Muszę pilnie zamienic swój samochód-toyota Avensis Verso 2004r. 2.0 benz. automat -
    na coś tańszego. Potrzebna mi kasa dlatego szukam czegoś mniejszego, tańszego i na
    jakieś pół roku, może trochę więcej. Kwota jaka mogę przeznaczyc to ok. 7-9 tys.
    Wymagania:
    - w miarę bezawaryjne
    - 4/5 drzwiowe
    - może klima...
    - benzyna-diesel - to obojetne
    - wielkośc - coś z segmentu B...może trochę większy

    Rzuccie jakieś propozycje.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-07-30 10:50:33
    Temat: Re: wozidło za 7-9 tys. pilnie szukam
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "arch" <s...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > - może klima...
    > - benzyna-diesel - to obojetne
    > - wielkośc - coś z segmentu B...może trochę większy

    Prosze bardzo: mam do sprzedania Daewoo Nubira 1.6 SX kombi, pierwsza
    rejestracja 1999 rok, pierwszy wlasciciel, 146tys. przebiegu
    (rzeczywistego!), niedawno wymieniane tlumiki, hamulce (tarcze, klocki,
    bebny, okladziny). Alufelgi z letnimi oponami, kola zimowe stalowe
    (wszystkie opony calkiem przyzwoite). Pol roku powinienes przejechac bez
    specjalnych inwestycji, ale wiadomo, ze w starym aucie cos pasc moze. Oddam
    za 4 tys. (do negocjacji), wiec z Twoim budzetem bedziesz mial spokojnie na
    ew. awarie. Ja z auta bylem zadowolony, ale w tej chwili niepotrzebne mi
    trzecie, bo to juz za duze koszty sie robia.
    Kontakt tu, albo na priv: axel malpa op kropka pl

    --
    Axel

  • 3. Data: 2012-07-30 11:45:33
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    W dniu 2012-07-30 10:03, arch pisze:
> [...]
    > - może klima...
    > - benzyna-diesel - to obojetne
    > - wielkośc - coś z segmentu B...może trochę większy

    Witam

    Kazdy pewnie poleci czym sam jezdzil co i ja czynie :P

    Astra II, z okolic roku 2000 zmiescisz sie w tej kwocie zarowno na
    diesla jak i benzyne.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 4. Data: 2012-07-30 12:51:26
    Od: arch <s...@w...pl>

    > Kazdy pewnie poleci czym sam jezdzil co i ja czynie :P
    >

    > Astra II, z okolic roku 2000 zmiescisz sie w tej kwocie zarowno na
    >
    > diesla jak i benzyne.

    Astra w sumie nie głupia propozycja.
    Za nubirę z postu wyżej dziękuję. Jakoś do mnie nie przemawia.

    pozdr

  • 5. Data: 2012-07-30 13:41:31
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >Za nubirę z postu wyżej dziękuję. Jakoś do mnie nie przemawia.

    bo jest 350% barydziej nie-zawodna?

    Doncent

  • 6. Data: 2012-07-30 14:19:52
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-07-30 12:51, arch pisze:

    > Astra w sumie nie głupia propozycja.
    > Za nubirę z postu wyżej dziękuję. Jakoś do mnie nie przemawia.

    Astra II to takie sobie badziewko - wiem bo mam. Tyle że niedrogie w naprawach.
    Nubira powinna spokojnie dorównać mu niezawodnością, a wielu twierdzi, że
    przewyższać.
    Wygląd obu równie banalny... ale nie wiem co do ciebie przemawia, a co nie,
    gustu się nie dyskutuje.

  • 7. Data: 2012-07-30 14:22:34
    Od: "jerry" <j...@g...pl>

    Użytkownik "arch" napisał w wiadomości grup
[...]

    A proszę bardzo, moja srebrna ........
    http://tablica.pl/oferta/lancia-lybra-sw-1-9-jtd-200
    0-r-ID166HB.html

  • 8. Data: 2012-07-30 14:36:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-07-30 12:51, arch pisze:
    > Za nubirę z postu wyżej dziękuję. Jakoś do mnie nie przemawia.
    Sąsiad ma wersję z gazem od lat nastu. Tankuje i jeździ. Oczywiście auto
    jest niemal tak "prestiżowe" jak Astra, ale przynajmniej ruda go mniej
    łapie (przynajmniej omawiany przeze mnie egzemplarz w porównaniu do
    kilku widzianych przeze mnie Astr z tego okresu) :-)

    Maciek

  • 9. Data: 2012-07-30 16:25:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "arch" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > wielkośc - coś z segmentu B...może trochę większy
    > Rzuccie jakieś propozycje.

    Megane z klimą. W silnikach możesz wybrać, ale polecam 8V (mogą być też z
    LPG)

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 10. Data: 2012-08-01 18:22:34
    Od: Daniel <s...@t...adresu.nie.ma.pl>

    W dniu 30.07.2012 10:03, arch pisze:
> [...]
    > - może klima...
    > - benzyna-diesel - to obojetne
    > - wielkośc - coś z segmentu B...może trochę większy

    Honda Civic VI gen 5d lub aerodeck. Ceny części przystępne w dobrych
    zamiennikach. Klima manualna bywa dość często na wyposażeniu.

    Pozdrawiam
    Daniel