  • 1. Data: 2012-07-29 19:04:46
    Temat: Audi dziwny szum!?
    Od: "Zolw" <e...@g...com>

    Witam

    Od pewnego czasu (nagle) zauważyłem dziwny szum w moim samochodzie przy
    dodawaniu gazu. Pacjent to Audi A4 B5 2000 1.9 115KM. Problem wygląda
    następująco:

    Wsiadam do auta, odpalam chodzi jak zawsze. Wrzucam 1 jedzie normalnie
    wrzucam 2 wciskam gaz o odrazu słysze szum jakbym dał nawiewe na full, mimo
    tego że nawiew jest wyłączony. Dodam że z wydechu nie leci dym, ale mam duże
    spalanie 2x wieksze niż normalnie. Spadku mocy nie zauważyłem. Oleju też nie
    bierze full syntetyk

    Pytanie: Turbina? Doloty powietrza do intercoolera? alternator? Półośki?
    Skrzynia?

    Proszę o sugestie:)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-07-29 19:20:15
    Temat: Re: Audi dziwny szum!?
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Zolw

    > s?ysze szum jakbym da? nawiewe na full, mimo tego ?e nawiew jest
    > wy??czony.

    Może morze szumi?

    --
    ignorance is bliss