  • 1. Data: 2012-07-29 14:30:55
    Temat: Obwodnica Bielska
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Niedługo będę jechał na południe, więc zapytuję BiSwK, czy obwodnica
    Bielska-Białej jest przejezdna? Chodzi mi o przejazd z drogi E75 [1] do
    S1-S69 i dalej w kierunku Żywca. Targeo pokazuje, że jest OK, ale wolę
    zapytać o przejezdność itp., żeby potem nie utknąć na wykopkach...

    A propos dróg na południe i wykopków- czy ktoś wie/widział/jechał tzw.
    gierkówką z Warszawy w kierunku Piotrkowa? Czy da się przejechać? I w
    jakim (ewentualnie) tempie...?

    Ogólnie - będę wdzięczny za informacje dot. trasy DC - Katowice -
    Bielsko - Żywiec.

    Pozdr
    pwz

  • 2. Data: 2012-07-29 14:43:13
    Temat: Re: Obwodnica Bielska
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakim (ewentualnie) tempie...?
    >
    > Ogólnie - będę wdzięczny za informacje dot. trasy DC - Katowice -

    Obwodnicę Bielska b.polecam, wracałem tamtędy z Żywca, extra jazda.
    Zwłaszcza, że "klasyczna" droga do Żywca była w remoncie, koszmar
    z objazdami w Bielsku. Niestety w jedną stronę jakoś ominąłem wjazd na
    obwodnicę i przez to straciłem dobre 40 minut na kluczenie po Bielsku.
    A.M. 6.8 gubi się, nie ma tego w bazie, trzeba uważać na tablice
    drogowskazowe, oznakowanie nie jest zbyt czytelne (informujące za
    wczasu że za np. 1 km jest wjazd na obwodnicę Bielska).
    Gierkówka- była 1 lipca jazda 1 pasem, ale jest sporo szerzej
    niż rok temu (jazda była po poszerzonej części szosy).
    Jechałem w nocy, to korków nie było.

  • 3. Data: 2012-07-29 15:13:53
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 14:30:55 +0200, pwz napisał(a):

    > Ogólnie - będę wdzięczny za informacje dot. trasy DC - Katowice -
    > Bielsko - Żywiec.

    DC-Katowice nie będe opisywać bo już parę razy było na grupie.

    Katowice - Bielsko

    Tychy rozkopane, Pszczyna rozkopana, Goczałkowice rozkopane, czyli na tych
    odcinkach zwężki do jednego pasa a co za tym idzie koruje się. Proponuje
    DK81.

    Bielsko - Żywiec
    Wjeżdżasz na obwocnicę i jedziesz do końca, później kierujesz się na
    Szczyrk, w Buczkowicach na rondzie w lewo i dojeżdżasz do DK69 i dalej do
    Żywca bez niespodzianek.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 4. Data: 2012-07-29 19:05:48
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Pięknie dziękuję za podpowiedzi w tym wątku; są b. pomoce :-)
    pwy

  • 5. Data: 2012-07-30 08:28:02
    Od: Ramok <c...@c...com>

    Można tak jak huri-khan napisał. Ew., jeśli jazda z Katowic do Bielska w
    godzinach małego ruchu (np. nocą), to można jednak DK 1/86. Zwłaszcza,
    że ten remont w Goczałkowicach na jednej jezdni już się skończył, a na
    drugiej wczoraj też już pasy malowali ;)

    Obwodnica B-B fajna, ale jak już napisano, DK 52/69 lepiej w bielsku
    unikać (są remonty, objazdy itd.).

    Pozdrawiam!
    /Ramok