  • 21. Data: 2010-06-19 08:19:35
    Temat: Re: ... wspanialy narod, tylko ludzie k^#wy
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> napisał

    > WOW sprawiles, ze 18 odwiedzin mialem na swojej website.
    > Jeszcze niektorzy sa gotowi uwierzyc, ze ja zdjecia robie, bo na moje
    > zapewnienia nie wierzyli.
    > hehehe

    iście amerykański sukces !
    co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić, żeby Ci pomóc ?

    W.

  • 22. Data: 2010-06-19 08:25:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 14:27:31 -0700 (PDT), pl.rec.foto.cyfrowa napisał(a):

    > WOW sprawiles, ze 18 odwiedzin mialem na swojej website.

    Kiedyś, w pewnej książce, widziałem takie zdanie:

    "Cobym zaszrikować serenem, trza najpierw odkryć walwy na pipach, potem
    dusić operatora"

    Jak widzę "twoje website", to tak mi się to jakoś przypomniało...

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 23. Data: 2010-06-19 09:52:35
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 18 Cze, 15:03, "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> wrote:

    > Poniewaz jednak o powiekszalnikach moze byc posucha w internecie, to
    > wspomne, ze bardzo byly sobie cenione
    > w swiecie a w przedwojennej polsce sprzedawal i reklamowal je znany
    > wtedy taki polski B$H sklep Gregera w Poznaniu. ( jesli mnie pamiec
    > nie myli)
    > Te powiekszalniki produkowal warsztat jakiegos Wolskiego, Wolinskiego,
    > "cycus" w ten desen.
    > Mysle, ze zjadzie sie ktos, kto to bedzie wiedzial.

    W Poradniku Foto-Gregera z roku 1936 wymienionych jest kilka modeli
    powiększalników polskiej produkcji firmy Bujak.
    Oraz polskiej produkcji aparat skrzynkowy Filma dwa modele.
    Z aparatów powojennych polskiej produkcji pamiętam Alfę , Fenixa i
    Fenixa 2 , Druha , Ami66 , kilka modeli Startów.
    Powiększalniki Krokus. I kupę drobnego sprzętu ciemniowego by PZO.
    Pozdro Marcin
    PS Moim zdaniem wątek nie na tą grupę a na pl.rec.foto.

  • 24. Data: 2010-06-19 15:51:41
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:1j8eaitjxwcur$.dq22yxiubvi8$.dlg@40tude
    .net...

    > Kiedyś, w pewnej książce, widziałem takie zdanie:
    >
    > "Cobym zaszrikować serenem, trza najpierw odkryć walwy na pipach, potem
    > dusić operatora"

    Instrukcja obsługi ORP Jastrząb .

  • 25. Data: 2010-06-19 18:28:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 17:51:41 +0200, Nostradamus napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:1j8eaitjxwcur$.dq22yxiubvi8$.dlg@40tude
    .net...

    > Instrukcja obsługi ORP Jastrząb .

    Oczywiście, z "Torpeda w celu" Bolesława Romanowskiego :)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 26. Data: 2010-06-28 11:16:58
    Temat: wspaniale tu k^#wy, ale ludzie wilki.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Raczej narzucona "specjalizacja" w ramach RWPG.
    A i tak każdy z nas od dowolnego Krokusa wolał Meoptę ;-)
    Podobnie jak od gów...ego Starta wolał Flexareta.
    A od lornetki z PZO wolał z Carl Zeiss Jena.
    Innymi słowy: nie twórzmy bzdurnych mitów.

    -----

    > A kwestia produkcji powiększalników w Polsce jest banalnie prosta - na
    importowany sprzęt fotograficzny było nałożone bardzo duże cło, więc opłacało
    się produkować takie rzeczy na miejscu.

  • 27. Data: 2010-06-28 11:44:28
    Temat: Re: wspaniale tu k^#wy, ale ludzie wilki.
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/28/2010 1:16 PM, 666 pisze:

    > Raczej narzucona "specjalizacja" w ramach RWPG.

    Odnosiłem się do sytuacji przed wojną - przed II Wojną Światową ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt