  • 1. Data: 2009-06-01 09:06:49
    Temat: współpraca projektora z różnymi laptopami
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam taki problem, z mojej firmie jest projektor Benq PB6110i kilka laptopów, po
    podłączeniu projektor nie wykrywa sygnału wizyjnego z niektórych laptopów, np.
    fujitsu siemens, z innymi nie ma problemu, np. aristo. Czy można to jakoś
    ustawić żeby wszystkie laptopy współpracowały z projektorem?
    Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-01 10:27:54
    Temat: Re: współpraca projektora z różnymi laptopami
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Adam pisze:
> [...]
    > ustawić żeby wszystkie laptopy współpracowały z projektorem?
    > Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam.

    Mają niewłączone dodatkowe wyjście - wymusić w sterownikach, ale to OT.

  • 3. Data: 2009-06-01 11:59:31
    Od: a...@p...onet.pl

    > Mają niewłączone dodatkowe wyjście - wymusić w sterownikach, ale to OT.

    Tylko że ten sam laptop działa bez zarzutu z innym projektorem, więc wyjście
    jest właczone. Czy są jeszcze jakieś inne parametry które mogę ustawić?

  • 4. Data: 2009-06-01 15:03:45
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Tylko że ten sam laptop działa bez zarzutu z innym projektorem, więc
    > wyjście
    > jest właczone. Czy są jeszcze jakieś inne parametry które mogę ustawić?

    Nie, złącze to standard i jeśli nie działa to znaczy że jest wyłączone albo
    w biosie albo w panelu sterowanie grafiką albo przyciskiem funkcyjnym
    laptopa

  • 5. Data: 2009-06-01 19:12:11
    Temat: Re:
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Kot Prezydenta pisze:
> [...]
    >
    > Nie, złącze to standard i jeśli nie działa to znaczy że jest wyłączone albo
    > w biosie albo w panelu sterowanie grafiką albo przyciskiem funkcyjnym

    Albo system (BIOS) wykrył, że nic nie jest podłączone i wyłączył.

  • 6. Data: 2009-07-12 14:47:27
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 01.06.2009 11:06, Adam pisze:
> [...]
    > fujitsu siemens, z innymi nie ma problemu, np. aristo. Czy można to jakoś
    > ustawić żeby wszystkie laptopy współpracowały z projektorem?

    Spróbuj ustawić projektor tak, by nie wykrywał źródła i obec-
    ności sygnału, tylko wierzył użytkownikowi, że sygnał pojawi
    się na określonym wejściu.

    Niektóre notebooki wymagają trochę czasu, by wykryć, że na
    wyjściu VGA pojawiło się urządzenie, a w tym czasie projek-
    tory już wykrywają, że na wejściu nie ma komputera podpięte-
    go i albo szukają na kolejnym, albo wyłączają wejście.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |