  • 1. Data: 2009-06-01 09:16:24
    Temat: Zasilacz 500W
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Skladam kompa z czesci dostepnych w Action, czy zasilacz BEQUIET
    STRAIGHTPOWER E6-500W (BN085) 500W (80+) (340 pln brutto) to dobry wybor?
    Czy moze lepiej o kilka zl drozszy TAGAN TG600-U33II (600W)? Lub o kilka zl
    tanszy CHIEFTEC CFT-650-14CS - MODULARNY?
    Poradzcie, dzieki.

    ps. wiem, ze mozna je kupic gdzies tam w sieci troche taniej, ale skladam
    calego kompa i nie chce miec kazdej czesci z innego konca swiata.
    Zwlaszcza, ze kompa musze miec do piatku.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2009-06-01 09:30:02
    Temat: Re: Zasilacz 500W
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 1 czerwiec (poniedziałek), gdy o godzinie 11:16 *Norbert* w pocie
    czoła naskrobał(a):

    > Skladam kompa z czesci dostepnych w Action, czy zasilacz BEQUIET
    > STRAIGHTPOWER E6-500W (BN085) 500W (80+) (340 pln brutto) to dobry wybor?
    > Czy moze lepiej o kilka zl drozszy TAGAN TG600-U33II (600W)?

    wybierz ten, który jest wyposażony w wentylator(y) 120mm i podpinane
    kable - obie marki są warte zakupu.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-06-01 11:27:33

  • 3. Data: 2009-06-01 16:50:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisal w wiadomosci grup
> [...]
    > calego kompa i nie chce miec kazdej czesci z innego konca swiata.
    > Zwlaszcza, ze kompa musze miec do piatku.

    Jak dobrze zagadasz w sklepie to sprowadza dwa zasilacze i wybierzesz cichszy.