  • 31. Data: 2005-04-15 14:26:38
    Temat: Re: wybor lacza, telenergo-exatel
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <s...@u...aramin.one.pl> Andrzej 'The Undefined'
    Dopierała napisał(a):

    > zalezy od "ruchu" :>
    > u mnie bylo sporo graczy - ruch rzedu 2k pakietow/s i.. sie po prostu
    > przytykalo ;)

    Przy LMDSie jest kilka problemów o którym mówią trochę po cichu, tj. o
    * spadku downloadu gdy upload przekracza ok. 40% przepustowości
    * limitu kpps

    W BGP akurat miałem tak ustawione że ruch wychodzący do Futuro nie przekraczał
    256 - 512 kbit, wtedy download leciał na max. możliwości ;)

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 32. Data: 2005-04-15 16:22:55
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <s...@p...repe.k.pl> Przemyslaw 'Repcio' Gubernat
    napisał(a):

> [...]
    >
    > W BGP akurat miałem tak ustawione że ruch wychodzący do Futuro nie przekraczał
    > 256 - 512 kbit, wtedy download leciał na max. możliwości ;)
    oo.. a to ciekawe.
    tylko ze.. tutaj to raczej nie bylo problemem.
    mielismy dwie antenki/lmdsy i jedna ruch w jedna stronę, drugą - w
    drugą.
    w żadną ze stron nie dało się wyciągnąć powyżej 3.2mbita na pingach
    <100ms

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/