  • 11. Data: 2012-02-14 07:42:14
    Temat: Re: wyłączanie dekodera z prądu
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    agent73 nabazgrał(a):

    > Nie muszą. Wyłączam przyciskiem na listwie hurtowo cały sprzęt RTV
    > czasem na noc i koniecznie, ze względów bezpieczeństwa p.poż. - jak
    > wychodzę z domu.

    Czyli dla bezpieczeństawa nie robisz nic bo listwa ciągle jest podpięta do
    sieci :)

  • 12. Data: 2012-02-17 13:52:13
    Od: "AnToni" <j...@m...pl>

    Użytkownik agent73 napisał: wiadomości

    > Nie, ale też nie znam przypadku spowodowania pożaru przez lodówkę.
    Ja zmam przypadek pożaru od lodówki.
    Nowe mieszkanie, gość podłączył nową lodówkę nie dejmując opakowania.

    Pozdr.A.
    PS.Sorry za OT, nie mogłęm się powstrzymać

  • 13. Data: 2012-02-22 20:18:02
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik yanton napisał:
    > Też mnie to zastanawia,tyle mówi się o zachowaniach pro eko.
    > Wręcz powinno się zachęcać do wyłączania stand by.

    A mnie zdziwiła jedna rzecz. Nie tak dawno sprawdzałem pobór mocy
    różnych urządzeń w domu. I okazało się, że po wyłączeniu wyłącznikiem
    mechanicznym zarówno TV jak i zmywarka pobiera jakieś 2-3 W. Dopiero
    "wyrwanie" wtyczki z gniazdka powoduje spadek mocy pobieranej do 0.
    Co ciekawe, ten sam TV w standby pobiera jakieś 4W, więc tak naprawdę
    różnica między standby a "wyłączeniem" mechanicznym jest niewielka.