  • 111. Data: 2018-10-08 09:21:51
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 7 Oct 2018 22:38:08 +0200, Tomasz Pyra

    > To teraz będzie opowieść o "czas to pieniądz" i wymienianiu bez sprawdzenia
    > przyczyny.

    Budzik postawił sobie za cel udowodnienia tezy że filtr DPF się psuje
    kompletnie bez przyczyny (losowo) i to (sobie) udowodnił. Że się to
    zupełnie kupy nie trzyma to już nieistotne. Trzeba z miejsca
    wymienić/wyciąć, bo tak przecież postępuje każdy*.

    *) Sprawdzić czy nie ignorant, głupiec.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 112. Data: 2018-10-08 10:10:06
    Od: p...@g...com

    ludziki nie ogarniaja diagnostyki i tna dpf-y jak leci :-)

    przyklad dla mondeo:

    https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=26
    5606

    topienie dpf-a i przypalanie palnikiem no brakuje tylko egzorcyzmow u
    zaprzyjaznionego ksiedza lub szamana :-)

  • 113. Data: 2018-10-08 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > się to zupełnie kupy nie trzyma to już nieistotne. Trzeba z miejsca
    > wymienić/wyciąć, bo tak przecież postępuje każdy*.

    Ja tylko pokazałem na przykładach ze to sie zdarza.
    Sposobów naprawy jest kilka, kolega przykładowo przy przebiegu około
    400kkm własnie poddał filtr procedurze czyszczenia. Kosztowało to
    kilkaset złotych netto i kolega zeznaje ze na razie problem zniknał.

    Nie mnie oceniac czy ekonomiczniej zrobił ten co wyczyscił, czy ten co
    wymienił czy ten co wyciał. Wszystkie trzy procedury kosztowaly podobnie,
    przy czym wymiana była taka tania tylko dlatego ze sie poszrotowy filtr
    udało kupic.

    BTW czy ja sie dowiem wreszcie jak to jest z budowa filtra? Bo napisałes
    ze to kawałek blachy wiec co ma sie tam zepsuc... I teraz nei wiem czy to
    był zart czy co...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 114. Data: 2018-10-08 14:42:58
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-10-08 o 08:57, p...@g...com pisze:
    > --Silnik Volvo-Ford 2.0 diesel, błąd filtra cząstek stałych. Kompletna diagnostyka
    silnika zajmie 2 dni i będzie kosztować.

    > nie wiem jak w TDCI ale w TDI (PD) i CDTI wylapanie zwiekszonej korekty
    wtryskiwacza to 1 minuta konieczna na podlaczenie interfejsu :-)

    Tu pewnie było by tak samo, ale przed diagnozą mówi się ile to *może*
    potrwać :).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 115. Data: 2018-10-08 15:47:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 8 Oct 2018 01:10:06 -0700 (PDT), p...@g...com

    > topienie dpf-a i przypalanie palnikiem no brakuje tylko egzorcyzmow u
    zaprzyjaznionego ksiedza lub szamana :-)

    Dobra, ale przynajmniej się starał, a nie lachę położył jak Budyń i koledzy
    co mu statystykę załatwili dzięki czemu sobie opinię wyrobił i teraz gania
    po grupach i tych co mają DPF i nie chcą wyciąć od ekooszołomów wyzywa.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 116. Data: 2018-10-08 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Budyń

    Proszę, powiedz ze to nie było o mnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 117. Data: 2018-10-08 19:03:55
    Od: <7...@...190355.invalid> (Tom N)

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Proszę, powiedz ze to nie było o mnie...

    Właśnie sie miałem pytać ile chleje i dlaczego mu sie budzik z budyniem
    kojarzy!

    --
    'Tom N'

  • 118. Data: 2018-10-09 09:05:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 8 Oct 2018 19:03:55 +0200, Tom N

    > Właśnie sie miałem pytać ile chleje i dlaczego
    > mu sie budzik z budyniem kojarzy!

    "Budyń" jest na pmb i mi się myli często gęsto. :P
    Przepraszam. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 119. Data: 2018-10-09 09:07:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 9 Oct 2018 09:05:19 +0200, Myjk

    > "Budyń" jest na pmb i mi się myli często gęsto. :P
    > Przepraszam. ;P

    Budynia znaczy przepraszam, bo on takich
    głupot o DPFie nie rozpowszechnia. :P

    --
    Pozdor
    Myjk