  • 41. Data: 2016-06-28 21:13:19
    Temat: Re: wyświetlacz SONY z Powershot A530 - datasheet?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To kiedy pokazesz telewizorek albo inna ramke do zdjec. Masz juz chyba tyle danych ze
    przez dzien zrobisz.

  • 42. Data: 2016-06-28 22:44:51
    Od: b...@g...com

    użytkownik stary grzyb napisał:

    > Jesteś wielki!
    > Dla samousprawiedliwienia: oznaczenie, które ja podałem jest wytłoczone
    > na obudowie wyświetlacza - dlatego traktowałem je jako typ/model.
    > Oznaczenie podane przez Ciebie znajduje się na naklejce - uznałem ten
    > nośnik jako mniej ważny i potraktowałem ten symbol jako numer seryjny :(
    >
    > Wielkie dzięki.

    Tak czy siak, nic konkretnego w internetach ntt. nie widać,
    no chyba że pogrzebiesz na japońskich stronach z użyciem
    translatora. Może warto pogrzebać (jak cie ciśnie bardzo)
    w starszych wersjach tych LCDków.
    http://www.direct-world.com/goshu/digicamLCD.htm
    Mnie tam zwykle się nie chce dłubać dla samej idei,
    by było warto, muszę wykorzystać wiedzę chociaż raz,
    a najlepiej zarobić na tym. Ale rób jak uważasz,
    rozumiem cię, też czasem lubię posmyrać lutownicą
    zeskrobując żywicę i patrzeć co też projektant starał
    się pod nią ukryć:)