  • 1. Data: 2016-06-22 19:12:37
    Temat: Pasywne zbieranie IMSI
    Od: l...@g...com

    Witam,
    chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość pasywnego i w legalny sposób zebrania
    numerów IMSI urządzeń znajdujących w się w danym promieniu?

  • 2. Data: 2016-06-22 21:28:53
    Temat: Re: Pasywne zbieranie IMSI
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    <l...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Witam,
    > chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość pasywnego i w legalny sposób
    > zebrania numerów IMSI urządzeń znajdujących w się w danym promieniu?

    IMSI może być kłopot ale, jeśli znasz numer tel., da się skojarzyć TMSI z
    numerem i śledzić zmiany TMSI aparatu w zasięgu odbioru.
    Trudno mi się wypowiadać w kwestii legalności powyższego.

  • 3. Data: 2016-06-23 12:24:32
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 22/06/2016 20:28, PcmOl wrote:
> [...]
    > z numerem i śledzić zmiany TMSI aparatu w zasięgu odbioru.
    > Trudno mi się wypowiadać w kwestii legalności powyższego.

    oba są raczej kodowane... musisz mieć klucz z karty do rozkodowania.
    Pasywnie bedzie raczej ciezko...

    c.

  • 4. Data: 2016-06-23 18:38:45
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    "Cezar" <c...@B...pl.invalid> wrote in message
    ps.com...

    > oba są raczej kodowane... musisz mieć klucz z karty do rozkodowania.
    > Pasywnie bedzie raczej ciezko...

    TMSI kodowane nie jest. SMS-y otwartym tekstem latają po CCCH (zaleznie od
    operatora). Mowa o GSM oczywiście.
    (Pacz: project osmocom.)

  • 5. Data: 2016-07-01 13:05:39
    Od: l...@g...com

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 21:28:54 UTC+2 użytkownik PcmOl napisał:
> [...]
    > numerem i śledzić zmiany TMSI aparatu w zasięgu odbioru.
    > Trudno mi się wypowiadać w kwestii legalności powyższego.

    Mógłby Pan napisać w jaki sposób można byłoby to wykonać? Chodzi mi o skojarzenie
    TMSI z numerem i jego dalsze śledzenie w zasięgu odbioru.