    From: the_foe <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: xp / win7 = 2x większa maks. głośność?
    Date: Sun, 14 Sep 2014 16:17:38 +0200

    Zmieniłem desktopa i takze system. Co mi się od razu rzuciło to dzwiek.
    Wczesniej przy wszystkim na maksa dzwiek na słuchawkach był na takim
    poziomie, ze w krótkim czasie straciłbym słuch. Dlatego głowny suwak
    systemowy miałem ustawiony w ok 3/4 a w smplayerze max 40% w winampie
    50%. W siódemce mam wszystko na maksa + normalizacja dzwieku (ktora
    nieco podbija głośność) i dzwiek ma głośność komfortową, ale zaszaleć
    juz nie mogę ;) Myslałem ze to kwestia słabej integry, ze słabe stało
    się jeszcze gorsze wiec machnąłem ręką. Jednak, ten sam efekt wystepuje
    na laptopie, bez zadnych zmian sprzetowych. Na XP max dzwiek dochodzi do
    fizycznej granicy głosniczków, tak ze charczą i zniekształcają dzwiek, a
    na win7 max glosnosc dzwieku to ok 50% tego z XP. Sterownikli oczywiscie
    aktualne ze strony producenta.
    CZy jest jakaś możliwość zmuszenia systemu do większej głośności, jakies
    ukryte funkcje np. przez rejestr?
    --
    @foe_pl