    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: JaNus <bez@adresu>
    Subject: z Androida na PC-et. Jak znaleźć plik?
    Date: Thu, 26 Jan 2017 00:12:14 +0100

    Piszę ja sobie coś na tablecie z Androidem 4.0.4 po czym jak ten człek
    naiwny, chcę ten tekst przenieś na kompa z W-10, via kabelek USB. Ale
    żadne przeszukiwanie tabletu nie wykazuje najmniejszego śladu po
    zapisanym tekście. Który to został wyprodukowany pod programikiem
    "notepad", ściągniętym ze sklepu Google, acz pewnie o tej samej nazwie
    jest najróżniejszych programów zatrzęsienie.
    Szukam po zawartości, po nazwie, próbuję różnych sztuczek, np klonowanie
    na kartę SD, ale i na niej ani śladu.
    Walczę z Androidem od pewnego czasu, i... przegrywam sromotnie.
    Pomóżcie! Czyżby część zawartości tabletu była jakoś wrednie ukrywana
    przed podejrzeniem?