  • 1. Data: 2011-11-14 23:06:18
    Temat: Opony? Koła?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Zima przyszła i wypada zimowe opony kupić. Wcisnęli mi 8-) przy
    kupnie auta alufelgi z jakimś takim rozmiarem (195/55 R15), co to
    dziwnie mały wybór jest, a np. Dębica w ogóle nie robi. Innego
    rozmiaru na te felgi instrukcja nie przewiduje.

    To co, może kupić na zimę stalowe R14? Instrukcja dopuszcza - ale
    nigdzie nie widzę, jakie te felgi mają być, średnica to nie wszystko
    przecież. Wiem, mogę się dilera zapytać...

    Macie jakieś sugestie? Aha, Fabia combi tegoroczna.

    Jakiś godny polecenia sklep z oponami w Warszawie?

    MJ

  • 2. Data: 2011-11-14 23:11:35
    Temat: Re: Opony? Koła?
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > przecież. Wiem, mogę się dilera zapytać...
    >
    > Macie jakieś sugestie? Aha, Fabia combi tegoroczna.

    195/60 albo /65?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2011-11-14 23:12:03
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Michal Jankowski

    > Zima przyszła i wypada zimowe opony kupić. Wcisnęli mi 8-) przy kupnie
    > auta alufelgi z jakimś takim rozmiarem (195/55 R15), co to dziwnie mały
    > wybór jest, a np. Dębica w ogóle nie robi.

    To jakieś beznadziejne auto, jak żadne Dębice do niego nie pasują. Ja bym
    je wyrzucił. Z tej grupy dowiedziałem się, że Dębice to najlepsze opony
    na śnieg, a kto uważa inaczej, ten ma krótkiego penisa.

    > To co, może kupić na zimę stalowe R14? Instrukcja dopuszcza - ale
    > nigdzie nie widzę, jakie te felgi mają być, średnica to nie wszystko
    > przecież. Wiem, mogę się dilera zapytać...

    Na tył daj troleje, a z przodu obwiąż felgi wężami ogrodowymi. Z tej
    grupy dowiedziałem się, że obwiązanie felgi wężem ogrodowym to bardzo
    kreatywna metoda zastąpienia opony.

    > Aha, Fabia combi tegoroczna.

    O w dupę!

  • 4. Data: 2011-11-14 23:14:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Grejon

    > 195/60 albo /65?

    A w tym rozmiarze występują Dębice? Z tej grupy dowiedziałem się, że

  • 5. Data: 2011-11-14 23:17:10
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-14 23:14, to pisze:
    > begin Grejon

    > A w tym rozmiarze występują Dębice?

    http://www.netcar.pl/opony/zimowe/osobowe/debica+fri
    go+2+195+60r15+88t,195%2060R15,31,0,5-0,115525427,sz
    i.html

    http://www.netcar.pl/opony/zimowe/osobowe/debica+fri
    go+2+195+65r15+91t,195%2065R15,22,0,5-0,115525423,sz
    i.html

    Jak widać...

  • 6. Data: 2011-11-15 00:06:58
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

  • 7. Data: 2011-11-15 00:33:34
    Od: TomWi <u...@o...pl>

> [...]
    > przecież. Wiem, mogę się dilera zapytać...
    >
    > Macie jakieś sugestie? Aha, Fabia combi tegoroczna.
    >
    > Jakiś godny polecenia sklep z oponami w Warszawie?

    14" i 185/65
    13" i 175/75

    a frigo jest dobra... ale tylko i wylacznie na sniegu (pewnie zamiast
    bieznika ma twarde kostki co dorbze snieg skrobie)... w calej reszcie
    przegrywa ze wszystkim

  • 8. Data: 2011-11-15 08:11:41
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Grejon

    > A w tym rozmiarze występują Dębice? Z tej grupy dowiedziałem się, że
    > Dębice to najlepsze opony na śnieg, a kto uważa inaczej, ten ma krótkiego
    > penisa.

    Bo one są dobre na śniegu.

  • 9. Data: 2011-11-15 08:22:34
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > przecież. Wiem, mogę się dilera zapytać...
    >
    > Macie jakieś sugestie? Aha, Fabia combi tegoroczna.
    >
    > Jakiś godny polecenia sklep z oponami w Warszawie?

    Sprawdź najpierw, czy nie podejdą opony w rozmiarze 195/65/r15. To typowy i
    popularny rozmiar. Jeśli nie, to w ogóle lepiej przejść na 14'' pod opony
    185/65/r14 lub 185/60/r14.
    Parametry felgi:
    Rozmiar: 6.0Jx14
    Rozstaw śrub: 5x100
    ET (odsadzenie): 37
    CH (otwór centralny): 57

    Znalazłem na: http://www.felgi-stalowe.pl/Felgi_stalowe_Skoda_Fabi
    a_II.html

  • 10. Data: 2011-11-15 09:33:33
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    i.html

    > http://www.netcar.pl/opony/zimowe/osobowe/debica+fri
    go+2+195+65r15+91t,195%2065R15,22,0,5-0,115525423,sz

    To są opinie osób które nie jeździły na niczym lepszym od dębicy. Osobiście
    uważam że to niższa/średnia pólka, sa znacznie lepsze opony.

    Pozdrawiam - Darek.