  • 51. Data: 2020-03-19 08:35:12
    Temat: Re: zablokowane granice
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup
    W dniu 18.03.2020 o 21:13, Cavallino pisze:
> [...]

    To raczej zejsciem nie grozi, skoro takie planowe, chyba ze na raka -
    a te to chyba robia..

    >z twoich słów wynika, że jesteś przedsiębiorcą - niestety większość
    >pracuje na etacie i nie jesteś w stanie im tego przetłumaczyć - oni
    >od państwa dostaną wynagrodzenie chorobowe - i zwykle nawet nie
    >wiedzą, że to państwo Cavallino za to w większości zapłacą...

    Oni moze tak mysla, ale za 35 dni zwolnienia to placi pracodawca,
    dopiero powyzej to ZUS.

    J.

  • 52. Data: 2020-03-19 13:02:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo J.F. pisze tak:

    > To tak troche ch*, bo wyobraz sobie - jestes np w Austrii czy
    > Francji, i slyszysz - nie wrocisz, bo Czechy/Niemcy/Slowacja sie
    > zamknely. Mozesz samolotem, ale wyjechales samochodem.

    Z mojej fabryki pojechali prosto na ten młyn.
    Dobrze im tak to wredne ch ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 53. Data: 2020-03-19 17:24:42
    Od: andal <a...@a...org>

    On Thu, 19 Mar 2020 07:49:18 +0100, ąćęłńóśźż wrote:

    > Nie pierdol.
    > Chiny to ostatni kraj zainteresowany wyprodukowaniem broni biologicznej.
    >

    > -----

    no to pierdol i podaj pierwszy

  • 54. Data: 2020-03-20 07:01:55
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.03.2020 o 07:35, J.F. pisze:

    > Oni moze tak mysla, ale za 35 dni zwolnienia to placi pracodawca,
    > dopiero powyzej to ZUS.

    tak, ale IMO większość etatowców o tym nie wie - rząd obiecuje
    wynagrodzenie za czas pobytu w domu, więc rząd zapłaci... takich to
    wspaniałych rządzących mamy!

    Lukasz

  • 55. Data: 2020-03-20 08:42:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-03-2020 o 08:35, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ddddddddddddd"  napisał w wiadomości grup

    > To raczej zejsciem nie grozi, skoro takie  planowe, chyba ze na raka - a
    > te to chyba robia..

    Jeśli nie zdiagnozują, bo szpital zamknięty, to nie robią.

    Jak tak się zastanawiam ile straci na tym służba zdrowia i szpitale.
    Bo teoretycznie pracują pełną parą, ale czy rząd im zwróci dodatkowe
    wydatki?
    Jak znam tych złodziei to nie zwróci.

    Podobnie szpitalom, które decyzją rządu, zostały wyczyszczone z
    pacjentów i czekają na zakaźnych - powiedzą, że szpital stał pusty, to i
    kasa się nie należy.
    W Poznaniu tak jest w największym, 600 łóżkowym szpitalu.....

  • 56. Data: 2020-03-20 09:31:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Jak tak się zastanawiam ile straci na tym służba zdrowia i szpitale.
    >Bo teoretycznie pracują pełną parą, ale czy rząd im zwróci dodatkowe

    Juz widac cuda - ze na srodki ochrony nie ma, bo szpital nie
    przewidzial.

> [...]
    >to i kasa się nie należy.
    >W Poznaniu tak jest w największym, 600 łóżkowym szpitalu.....

    Ale im chyba placa za gotowosc ... tylko moze za malo.

    Tak czy inaczej - do upadku szpitali nie dopuszcza, chyba, ze tych
    prywatnych.
    Aczkolwiek ... to juz po wyborach bedzie :-)

    No i chyba sporo szpitali samorzadowych, a w tych samorzadach czasem
    PO rzadzi :-)

    J.

  • 57. Data: 2020-03-20 09:37:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-03-2020 o 09:31, J.F. pisze:

    > No i chyba sporo szpitali samorzadowych, a w tych samorzadach czasem PO
    > rzadzi :-)

    Ale jak to sporo?
    Poza Warszawą praktycznie wszystkie są takie, nie licząc resortowych.
    Albo samorządowe, albo uniwersyteckie.

  • 58. Data: 2020-03-20 09:44:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup

    >tak, ale IMO większość etatowców o tym nie wie - rząd obiecuje
    >wynagrodzenie za czas pobytu w domu, więc rząd zapłaci... takich to
    >wspaniałych rządzących mamy!

    Ale na jakiej zasadzie obiecuje ?
    Bo L4 ... nie chory, to sie nie nalezy.
    Urlop ... prosze bardzo, odrobi sie w lecie :-)
    Kwarantanna przymusowa ... moze i L4 sie nalezy.

    Teraz jakies dodatkowe wymyslili, chocby opieka nad dzieckiem, ale kto
    za to placi to nie wiem ... chyba ZUS.

    J.

  • 59. Data: 2020-03-20 21:15:07
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, March 18, 2020 at 10:13:52 PM UTC+1, Cavallino wrote:

    > No ale oni właśnie piszą że niekoniecznie, że respiratorów brakuje dla
    > tych, którzy i tak nie przeżyją.
    > Nie sądzisz, że nie ma w tym nic złego, poza gorszym samopoczuciem lekarzy?

    to chyba tlumaczenie dla uspokojenia wlasnego sumienia...

    BTW ciekawy filmik: https://www.youtube.com/watch?v=BtN-goy9VOY&feature=
    emb_logo