  • 1. Data: 2020-03-16 17:10:11
    Temat: zablokowane granice
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Zenku - Mateusz jednak kiepsko pomyslal.

    Zaslyszane w radiu - Litwini zablokowali nam przejscie na Odrze.
    Bo sie boja, ze ich nie przepuszcza do domu, wiec i oni nie
    przepuszcza Polakow do granicy:-)
    I trudno im sie dziwic - choc na razie to chyba kierowcy Tirow.

    Ponoc Ukraincy probowali podobnie w Kudowie, ale Zom^H^H straz
    graniczna dala rade i ich rozpedzila ..

    J.

  • 2. Data: 2020-03-16 17:49:47
    Temat: Re: zablokowane granice
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.03.2020 o 17:10, J.F. pisze:
    > Zenku - Mateusz jednak kiepsko pomyslal.
    >
    > Zaslyszane w radiu - Litwini zablokowali nam przejscie na Odrze.

    Nie przejście, tylko autostradę na wjazd do Polski od strony Niemiec,
    stoją sobie TIRy na obu pasach i nikogo nie przepuszczają.

    > Bo sie boja, ze ich nie przepuszcza do domu, wiec i oni nie przepuszcza
    > Polakow do granicy:-)

    To jest dopiero prawdziwa solidarność UE.;)

  • 3. Data: 2020-03-16 17:54:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-03-2020 o 17:10, J.F. pisze:
    > Zenku - Mateusz jednak kiepsko pomyslal.

    Tak jakby kiedykolwiek zrobił to inaczej....
    Oni są w stanie spierdzielić wszystko za co się wezmą.
    Nijak nie mogę pojąć, że przepuszczają tranzyt, a swoich obywateli
    pchają do obowiązkowego aresztu domowego.....

    Albo jak już ktoś pracuje za granicą, to może bezkarnie codziennie
    wirusa przywozić.....

    Albo wszyscy, albo nikt....

  • 4. Data: 2020-03-16 17:56:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-03-2020 o 17:49, nadir pisze:

    > Nie przejście, tylko autostradę na wjazd do Polski od strony Niemiec,
    > stoją sobie TIRy na obu pasach i nikogo nie przepuszczają.

    A dlaczego mieliby przepuszczać?
    Kolejka jest jedna dla wszystkich.

  • 5. Data: 2020-03-16 18:21:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A dlaczego mieliby przepuszczać?
    >Kolejka jest jedna dla wszystkich.

    Ale wpuszczaja Litwinow, czy nie ?

    Tylko tiry, czy osobowe tez ?

    J.

  • 6. Data: 2020-03-16 18:37:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-03-2020 o 18:21, J.F. pisze:

    > Ale wpuszczaja Litwinow, czy nie ?

    Towary raczej tak.
    Inne - nie mam pojęcia, nie powinni.

  • 7. Data: 2020-03-16 19:27:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 16-03-2020 o 18:21, J.F. pisze:
    [...]

    >Towary raczej tak.
    >Inne - nie mam pojęcia, nie powinni.

    To tak troche ch*, bo wyobraz sobie - jestes np w Austrii czy Francji,
    i slyszysz - nie wrocisz, bo Czechy/Niemcy/Slowacja sie zamknely.
    Mozesz samolotem, ale wyjechales samochodem.

    A w tranzycie taki Litwin wiele nie zarazi, szczegolnie jak tira
    wpuszczamy ...

    J.

  • 8. Data: 2020-03-16 19:30:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.03.2020 o 17:56, Cavallino pisze:

    > A dlaczego mieliby przepuszczać?
    > Kolejka jest jedna dla wszystkich.

    Bo autostrada ma dwa pasy, a TIRy mogą tam zajmować tylko prawy. Lewym
    powinny pomykać tylko pojazdy do 3,5t.

  • 9. Data: 2020-03-16 20:09:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.03.2020 o 19:27, J.F. pisze:

    > To tak troche ch*, bo wyobraz sobie - jestes np w Austrii czy Francji,
    > i slyszysz - nie wrocisz, bo Czechy/Niemcy/Slowacja sie zamknely.
    > Mozesz samolotem, ale wyjechales samochodem.

    Zanim weszliśmy do UE i Schengen niektóre ważkie i niebezpieczne
    tranzyty jechały w konwojach Służby Celnej. Tyle, że wtedy chodziło o
    towar, teraz ludzie są problemem. Ale da się to zorganizować.

    > A w tranzycie taki Litwin wiele nie zarazi, szczegolnie jak tira
    > wpuszczamy ...

    Jak się nigdzie nie zatrzyma, to faktycznie nie, tylko kto da gwarancję,
    że się nie zatrzyma?

  • 10. Data: 2020-03-16 20:32:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    No i będzie konwój.
    https://slubice24.pl/wiadomosci/aktualnosci/15599-li
    tewscy-kierowcy-zablokowali-most-w-swiecku-pod-eskor
    ta-policji-wroca-do-domu