  • 11. Data: 2010-04-06 06:29:16
    Temat: Re: zakup MB W126 SEC
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Co w tym złego, ze ktoś kupi sobie stare, mocne, ale tanie auto żeby się
    > nim pobawić? Powinien wmurować je w ołtarz i modlić się do niego?

    Tak.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 12. Data: 2010-04-06 11:29:15
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kubelt pisze:

    > Interesuje mnie wersja 500 SEC albo 560 SEC, innych nie biore pod uwage.
    > Internet mam oczywiscie przekopany juz od dawien dawna

    Polecam stronę klubu MB/8.

    http://www.w114-115.org.pl/forum/index.php

    i forum:

    http://www.w114-115.org.pl/forum/index.php

    Ściąganie z Zachodu wyjdzie drogo, chyba że na białe tablice, ale na to
    SEC może być za młody (nie wiem dokładnie, SEC mnie nie interesuje).

    A o W107 czyli SLC, albo nawet kabrio czyli SL nie myślałeś ?

    Tyle że to juz beda weekendowe auta i nie do jezdzenia w zimie.

    Tez sie rozgladam w Niemczech, tylko ze a SL.

    KJ

  • 13. Data: 2010-04-06 14:47:54
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał

    > Eeee, w ostatnim wydaniu TopGear wyczytalem ze 400+KM Porsche 911 spala
    > 10,6l/100.. to taki merc pewnie w 7 sie zmiesci ;-)

    Śmiech, śmiechem, ale ja naprawdę słyszałem od użytkownika, że 911 Turbo
    pali 14-16 litrów. Jak na taki samochód, to naprawdę rozsądne spalanie.

    Zbigniew Kordan

  • 14. Data: 2010-04-06 15:56:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Hektor pisze:

    > Śmiech, śmiechem, ale ja naprawdę słyszałem od użytkownika, że 911 Turbo
    > pali 14-16 litrów. Jak na taki samochód, to naprawdę rozsądne spalanie.

    ~15l to nie 10l :)
    Jak uzytkownik zacznie jezdzic ta 911 a nie lansowac sie to spalanie
    "nieco" sie zmieni ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 15. Data: 2010-04-06 16:52:15
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 6 Apr 2010 06:25:37 +0200, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Co w tym złego, ze ktoś kupi sobie stare, mocne, ale tanie auto żeby się
    > nim pobawić? Powinien wmurować je w ołtarz i modlić się do niego?

    Nie ma nic złego w wandaliźmie, prócz braku dobrego smaku (który
    nie jest obowiązkowy), póki dotyczy on własnego mienia. Ale
    oprócz oczywistego niesmaku powstaje problem, gdy zdrutowana
    nówka-sztuka-nieśmigana trafia na rynek...

    r.
    _____________

  • 16. Data: 2010-04-06 17:27:54
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał

    > ~15l to nie 10l :)
    > Jak uzytkownik zacznie jezdzic ta 911 a nie lansowac sie to spalanie
    > "nieco" sie zmieni ;-)

    O ile dobrze pamiętam, to w instrukcji obsługi tej 911-tki producent podaje
    coś w okolicach 15l w mieście (14,6?) i podobno bez palenia kapci na
    światłach, tyle rzeczywiście wychodzi.

    Zbigniew Kordan

  • 17. Data: 2010-04-06 19:22:39
    Od: raadaar <r...@g...com>

    On 5 Kwi, 22:31, "kubelt" <k...@t...pl> wrote:

    > mozna tak to nazwac :) Ten model akurat chodzi za mna juz kawal czasu...

    > tez sie tego spodziewam, dlatego raczej nie biore pod uwage opcji zakupu w
    > polsce. Jakos podejscie do tego samochodu zmienia sie za zachodnia granica,
    > nie sluzy tylko do palenia gumy.

    Pomyśl też imporcie z USA.

  • 18. Data: 2010-04-07 23:53:02
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "kubelt" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przewiduje zakupu w Polsce, bede szukal u sasiadow. Wiem, ze tez
    > mozna sie naciac

    Wystarczy, ze poszukasz z pierwszej reki i gdzies daleko od Berlina...

    --
    Picasso

  • 19. Data: 2010-04-28 20:22:10
    Od: Diabełson <"hellboyNO SPAM"@satan.org>

    kubelt pisze:
> [...]
    > latami. Wczesniej byl w sferze marzen, teraz okolicznosci pozwalaja
    > niektore marzenia spelniac - tak wiec nie ma sie co wahac. Nie jest to
    > jednak popularny samochod, tak wiec pytanie do was, moze ktos bedzie
    > mogl cos powiedziec.
    > Interesuje mnie wersja 500 SEC albo 560 SEC, innych nie biore pod uwage.
    > Internet mam oczywiscie przekopany juz od dawien dawna, jednak moze jest
    > ktos, kto w własnego doswiadczenia moglby cos podpowiedziec o ew.
    > bolaczkach, problemach, klopotach w eksploatacji. Czego sie wystrzegac,

    mspanc
    koledzy z b3d zawiedli?