  • 11. Data: 2006-09-06 12:01:39
    Temat: Re: zakup lacza: tpsa/exatel co wybrać ?
    Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net>

    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> nakibordził(a):

    > Jak chodzą, to może przy okazji wiadro z pakietami IP przeniosą? :-)

    E tam. Jeszcze jakiś chory mu się trafi, padnie gdzieś po drodze... i będą
    straty w pakietach. A jak ktoś po drodze honeypota postawi? ;o)

    --
    Kamil 'Raczek' Raczyński
    Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

  • 12. Data: 2006-09-06 12:38:36
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Jak chodzą, to może przy okazji wiadro z pakietami IP przeniosą? :-)

    Tylko pingi beda mialy 2-3 dni :))

    MAciej

  • 13. Data: 2006-09-06 12:38:42
    Od: wer <b...@n...pl>

    Lukasz Trabinski wrote:

    > Jak chodzą, to może przy okazji wiadro z pakietami IP przeniosą? :-)

    Ale sa luzem, a nie uwiazane na skretce, a misie sa niegrzeczne jak uczy
    wierszyk, co prawda bylo tam o podawaniu lapy, a nie pakietow, ale
    niesmak pozostaje :)

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

  • 14. Data: 2006-09-06 17:47:12
    Od: Robert Bogacz <r...@p...pl>

    Czyli na teraz mam jedno info za tp , jedno za ex oraz jedno aby
    niedzwiedzie nosiły pakiety ;)

    Niestety moje 2xFR z doklejonymi 3ma dsl juz dalej nie wyrobi a dalsze
    dodawanie FR + DSL zrównuje koszty nawet z takimi ofertami jak dostałem
    więc musze coś wybrać ;)
    Chyba rzucę monetą ... orzeł=tp, reszka=ex, stanie na boku=bear
    Przynajmniej szansa że wariant aby chronione prawem zwierzęta nosiły
    pakiety jest mała.
    ;)

    Rob^

  • 15. Data: 2006-09-06 17:53:59
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Robert Bogacz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > w sumie na dzisiaj 6k netto
    > ;(

    ja mam od tpsa za 20mb 5k netto :) oczyiwscie bez mozliwosci bgp

  • 16. Data: 2006-09-06 20:06:32
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Robert Bogacz napisał(a):
> [...]
    > Chyba rzucę monetą ... orzeł=tp, reszka=ex, stanie na boku=bear
    > Przynajmniej szansa że wariant aby chronione prawem zwierzęta nosiły

    nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze na takim odludziu - TP moze miec
    ciut lepsza infrastrukture.
    A jesli chodzi o scislosc czym dochodzi jeden i drugi ? swiatelkiem czy
    Radio ?

  • 17. Data: 2006-09-06 20:15:32
    Od: Robert Bogacz <r...@p...pl>

    Sied@r napisał(a):

    > nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze na takim odludziu - TP moze miec
    > ciut lepsza infrastrukture.
    > A jesli chodzi o scislosc czym dochodzi jeden i drugi ? swiatelkiem czy
    > Radio ?

    ex przez ich radio zakoczone rj45 na miejsce przez nas wskazane lub rj45
    jakies 15km od mojej lokalizacji i transport na własną rękę ;)
    technicznie nie problem bo widocznosc optyczna 100% jednak koszt
    postawienia tam czegokolwiek swojego to ok 600 PLN/miesiąc (wynajm 1m2 +
    30cm rurki na maszcie) a i na byle czym tez tego nie da sie zestawic.
    Budynek własnoscia TPSA aby bylo weselej;)
    Handlowiec z ex troszku sie zamotał bo skoro wpinam sie do gniazdka u
    nich to powinienem miec lepsza ofertę niz jak dadzą do mnie jakiekolwiek
    urzadzenie z antenką .. ale wg nich to nie ma znaczenia ;)

    tp daje na miejscu światełko na STM1 lub za dopłata chyba jakies
    200PLN/miesiąc dodają skrzynkę która mi da rj45

    cenowo: ex-7k tp-6k za 20mbps

    Rob^

  • 18. Data: 2006-09-06 20:36:56
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Robert Bogacz napisał(a):

> [...]
    >

    > tp daje na miejscu światełko na STM1 lub za dopłata chyba jakies
    > 200PLN/miesiąc dodają skrzynkę która mi da rj45

    w tym wydaku bym sie nie zastanawial - tylko wziol tp - mimo ze ich
    nie lubie za bardzo.
    radio to radio - nawet najlepsze
    swiatelko to swiatelko - mniejsze prawdopodobienstwo uszkodzenia,
    radiola to wiekszy koszt abonametowy - druga sprawa - cos moze strzelic
    w antenke i bedzie po radiu - zanim serwis zadziala - moze potrwac. Poza
    tym jakbys sam chcial to radiem swoim odebrac to tak naprawde nie ma
    tanich urzadzen na ta przeplywnosc - koszt radiolinii 34 Mb/s to
    kilkadziesiat tysiecy, a jakies prowizorki na Microtiku na glownym laczu
    to parodia.

    Pozdr.
    Darek

  • 19. Data: 2006-09-06 21:33:37
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    >radiola to wiekszy koszt abonametowy - druga sprawa - cos moze strzelic w
    >antenke i bedzie po radiu - zanim serwis zadziala - moze potrwac.

    ee, już bym tak nie przesadzał... a koparki ? trole ? grzebiące w ziemi
    misie ?
    Łamiące się drzewa na linie napowietrzne lub samochody walące w słupy ?
    Też nie jest tak miodowo, a radiolinie są projektowane tak, ze nawet
    uderzenie
    bezpośrednio w antene ma być przyjęte "na klate". Do tego nikt Ci nie
    przekopie wiązki radiowej ;)

    Wszystko ma swoje zalety i wady.
    - cenowo, lepsza jest TP, ale jakby chciał BGP to się zdziwi..

    Marcin

  • 20. Data: 2006-09-07 19:22:52
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):

> [...]
    > przekopie wiązki radiowej ;)
    >
    > Wszystko ma swoje zalety i wady.
    > - cenowo, lepsza jest TP, ale jakby chciał BGP to się zdziwi..

    Chyba BGP z niedzwiedziami
    Marcin badzmy realistami.
    po za tym przy malym providerze 1000 zl to jest roznica.