  • 21. Data: 2006-09-07 22:13:54
    Temat: Re: zakup lacza: tpsa/exatel co wybrać ?
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

> [...]
    > jakies 15km od mojej lokalizacji i transport na własną rękę ;) technicznie
    > nie problem bo widocznosc optyczna 100% jednak koszt postawienia tam
    > czegokolwiek swojego to ok 600 PLN/miesiąc (wynajm 1m2 + 30cm rurki na
    > maszcie) a i na byle czym tez tego nie da sie zestawic.
    > Budynek własnoscia TPSA aby bylo weselej;)
    > Handlowiec z ex troszku sie zamotał bo skoro wpinam sie do gniazdka u nich
    > to powinienem miec lepsza ofertę niz jak dadzą do mnie jakiekolwiek
    > urzadzenie z antenką .. ale wg nich to nie ma znaczenia ;)

    nie baw sie w to

    > tp daje na miejscu światełko na STM1 lub za dopłata chyba jakies
    > 200PLN/miesiąc dodają skrzynkę która mi da rj45

    chyba wiecej niz 200 PLN , ale bierz to , wrzuca ci RAD'a i zapomnisz o
    problemach , fakt ze przy wyzszych predkosciach zrobia ci lepsza cene ,
    sprawdz roznice te 20 a 30 i .... Mbps.

    > cenowo: ex-7k tp-6k za 20mbps

    jak juz wyzej pisalem , polecam TP jesli chodzi o wieksze lacza, troche
    ponad pol roku kilka zgloszen , ale tylko o blokady routingu (DDoS).

    --
    Pozdrawiam:
    Karol Knapik

  • 22. Data: 2006-09-08 08:07:47
    Od: "galciu" <g...@g...net.pl>

    Robert Bogacz napisał(a):

    > Niestety nie znalazłem innych dostawców na swoim terenie.
    > To są efekty uboczne mieszkania na tzw zadupiu.
    > Jakies 20km od serwerowni bieszczadzkie niedzwiedzie chodzą po łąkach luzem.
    > ;)
    >
    > Rob^

    Gdzie można uzyskać info o tym łączu z tpsy 20Mb za 6k ??

  • 23. Data: 2006-09-08 08:36:26
    Od: Robert Bogacz <r...@p...pl>

    galciu napisał(a):

    > Gdzie można uzyskać info o tym łączu z tpsy 20Mb za 6k ??

    Najlepiej ponegocjować ze swoim "opiekunem" z tp ..

    Rob^