  • 1. Data: 2004-09-03 07:41:33
    Temat: (Nie) najdrozszy na Swiecie Internet... :P
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    http://hacking.pl/news.php?id=4246

    Czy aby na pewno mamy najdrozszy na Swiecie Internet? ;) Moim zdaniem
    doczekalismy sie juz drastycznego spadku cen (dla klienta koncowego).
    Jednak w potocznym odczuciu dalej jest drogo ;)

    j.

  • 2. Data: 2004-09-03 19:04:13
    Temat: Re: (Nie) najdrozszy na Swiecie Internet... :P
    Od: Marek Wawro <m...@s...k5.pl>

    januszek wrote:
> [...]
    > doczekalismy sie juz drastycznego spadku cen (dla klienta koncowego).
    > Jednak w potocznym odczuciu dalej jest drogo ;)

    Świetnie. Tylko średnia pensja (zakładając ludzi, których na to stać) na
    poziomie 500 Euro...

    Marek Wawro

  • 3. Data: 2004-09-04 10:51:56
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "januszek"
    <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncjg81c.ul1.januszek@lexx.eu.org...
> [...]
    > doczekalismy sie juz drastycznego spadku cen (dla klienta koncowego).
    > Jednak w potocznym odczuciu dalej jest drogo ;)

    Popatrz jeszcze na ceny dla firm... i wyciągnij średnią za 1Mbit

    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 4. Data: 2004-09-04 11:03:09
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Woyteck napisał(a):

    > Popatrz jeszcze na ceny dla firm... i wyciągnij średnią za 1Mbit

    Masz ustawiony filtr wycinajacy tresc zawarta w nawiasach? Sugeruje
    go wylaczyc ;) A powaznie - co konkretnie oznacza zwrot "cena dla firm"?

    j.

  • 5. Data: 2004-09-04 15:12:33
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    januszek wrote:

    > Masz ustawiony filtr wycinajacy tresc zawarta w nawiasach? Sugeruje
    > go wylaczyc ;) A powaznie - co konkretnie oznacza zwrot "cena dla firm"?

    + 22% ?

    --
    VoMi7

  • 6. Data: 2004-09-05 06:11:54
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    VoMi7 napisał(a):

    > + 22% ?

    Podatek od wartości dodanej? To nie ma nic do rzeczy a już szczególnie nie
    jest istotny dla firm ;)

    j.

  • 7. Data: 2004-09-05 06:39:59
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    januszek wrote:

    > Podatek od wartości dodanej? To nie ma nic do rzeczy a już szczególnie nie
    > jest istotny dla firm ;)

    zalezy jakich bo sa tez firmy ktore nie sa platnikami VAT ;-)

    --
    VoMi7

  • 8. Data: 2004-09-05 15:17:07
    Od: "Yacho" <y...@1...net>

    Użytkownik "VoMi7" <v...@N...altanet.pl> napisał w wiadomości
    januszek wrote:

    > Podatek od wartości dodanej? To nie ma nic do rzeczy a już szczególnie nie
    > jest istotny dla firm ;)

    > zalezy jakich bo sa tez firmy ktore nie sa platnikami VAT ;-)

    Jezus - ludzie czy wy nie rozumiecie... w cywylizowanym kraju jesli dostawca
    uslug bierze pasmo hurtowo ma upust w stosunku do klienta koncowego - u nas
    jest odwrotnie - neo nie tanieje dlatego ze nasz rynek zdrowieje - tak dlugo
    jak rynek bedzie tak toksyczny jak jest - net nie bedzie tani :/

    --
    Yacho

  • 9. Data: 2004-09-06 15:21:03
    Od: tm <m...@i...pl>

    On 3 Sep 2004 09:41:33 +0200, januszek wrote:

    > Czy aby na pewno mamy najdrozszy na Swiecie Internet? ;) Moim zdaniem

    Teoretycznie - nie, praktycznie - tak.

    http://nt.interia.pl/news?inf=539318

    Przy okazji - jak obiektywne może być stanowisko PIIiT, skoro w jej
    składzie i zarządzie znajdują się podmioty kształtujące w kraju rynek
    telekomunikacyjny i które, poprzez właśnie takie rapory, jak przytoczony
    ostatnio, sami właściwie oceniają swoje usługi. Porównując raport PIIiT
    z powyższym artykułem widać, że ktoś próbuje wciskać kit, jak to jest
    tanio, skoro w praktyce sama cena, bez odniesienia do zarobków
    społeczeństwa, nic nie oznacza.

    --
    Tom

  • 10. Data: 2004-09-06 17:40:37
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    tm napisał(a):

    > bez odniesienia do zarobków społeczeństwa, nic nie oznacza.

    No to sie trzeba zdecydowac czy mamy drogi Internet czy niskie
    zarobki - laczenie tego w jedno IMHO nie ma zadnego sensu.

    j.