  • 1. Data: 2009-05-17 10:12:49
    Temat: zapowiedzi AUS 4D
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    15 maja wyłączono możliwość łączenia się z numerami AUS 4D i po wybraniu
    numeru w formie 9xxx uzyskiwałem komunikat o konieczności poprzedzenia
    numeru cyfrą 1.
    Dziś stwierdziłem, że zapowiedzi zniknęły.
    Po wybraniu numeru 9xxx dostaję marszrutę i na końcu sygnał zajętości.
    Linia PSTN z RISLU Kołczewo, HOST Świnoujscie (SN=91), centrala 5ESS.
    Za to po wybraniu 9555 (poczta głosowa) dostaję komunkat jak przed zmianą
    (że miana NASTĄPI 15 maja) i po nim normalnie łączę się z pocztą głosową.
    vari

  • 2. Data: 2009-05-17 18:39:30
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Dziś stwierdziłem, że zapowiedzi zniknęły.

    nie wszedzie

  • 3. Data: 2009-05-17 19:51:57
    Od: w...@g...pl

    On 17 Maj, 20:39, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    > nie wszedzie

    W SN 71 też nadal pozostają te nowe zapowiedzi tj. "proszę ponownie
    wybrać numer...", natomiast jak "u Variego" komunikat na numerach PG
    jest ten sam co od 15 lutego.

    Właściwie ich obecność to nadgorliwość- PNK nie wspomina o nich tj. po
    15 maja po prostu po wybraniu AUS 4D mógłby być sygnał zajętości albo
    zapowiedź NTN.

  • 4. Data: 2009-05-18 16:10:17
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Sun, 17 May 2009 12:12:49 +0200, vari napisał(a):

    > 15 maja wyłączono możliwość łączenia się z numerami AUS 4D i po wybraniu
    > numeru w formie 9xxx uzyskiwałem komunikat o konieczności poprzedzenia
    > numeru cyfrą 1.

    Że też masz jeszcze po tylu latach siłę tego pilnować...
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 5. Data: 2009-05-18 16:27:15
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Że też masz jeszcze po tylu latach siłę tego pilnować...

    Cześć Bracie Piracie ! :-)
    To jest uzależnienie. Telefonoholizm.
    Siedzi taki i pstryka widełkami gdy ma tylko wolną chwilę.
    "A po co, a na co tak dłubie i dłubie..."
    vari

  • 6. Data: 2009-05-18 16:47:01
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Cześć Bracie Piracie ! :-)
    > To jest uzależnienie. Telefonoholizm.
    > Siedzi taki i pstryka widełkami gdy ma tylko wolną chwilę.
    > "A po co, a na co tak dłubie i dłubie..."

    A toś mi kolego przypomniał, że może by czas ponadrabiać pewne
    zaległości w tym i owym... choć ja to nie mam tyle cierpliwości, aby się
    przez to przedzierać...
    Mojej linii to nawet dwukrotna awaria magistrali wodociągowej nie
    uszkodziła... a się ślicznie krzyżowały bajorko z kablem pod ziemią...
    Pewnie dobre kompresory na przełączalni mają...
    Conajwyżej może ponagrywam trochę audio... tylko czy jest co nagrywać?

  • 7. Data: 2009-05-18 20:10:50
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Mon, 18 May 2009 18:27:15 +0200, vari napisał(a):

    > Cześć Bracie Piracie ! :-)

    Podziękuj telekomunikacyjny.blox.pl - czytam go i o Tobie nawet
    wspomnieli...

    > To jest uzależnienie. Telefonoholizm.

    A co w tym kraju (w sensie oficjalnej sieci) jest na czymś innym niż EWSD,
    S12, 5ESS, DGT, E10, LSD, DDT?

    > Siedzi taki i pstryka widełkami gdy ma tylko wolną chwilę.

    Nie uwierzę że masz telefon z widełkami. Że w ogóle masz telefon, a nie,
    khm, pająka z różnych części wygrzebanych z czajnika, radia, pralki i
    zlewozmywaka ;)

  • 8. Data: 2009-05-18 23:55:22
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Cześć Bracie Piracie ! :-)
    > To jest uzależnienie. Telefonoholizm.
    > Siedzi taki i pstryka widełkami gdy ma tylko wolną chwilę.
    > "A po co, a na co tak dłubie i dłubie..."

    Ech, a ja już nawet nie mam stacjonarki... :-( I to właśnie wtedy, kiedy
    szanowny kolega uświadomił mi moje wieloletnie, nie w pełni rozwinięte i
    zupełnie nie rozpoznane przed epoką grup dyskusyjnych uzależnienie :'-/

    Tak sobie czytam tą grupę... Masochizm jakiś czy cóś...

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2009-05-19 05:34:21
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Nie uwierzę że masz telefon z widełkami. Że w ogóle masz telefon, a nie,
    > khm, pająka z różnych części wygrzebanych z czajnika, radia, pralki i
    > zlewozmywaka ;)

    Mam nawet normalny (w miarę) telefon.
    TPSA mi go nieopatrznie założyła i teraz ma.....
    :-)
    vari

  • 10. Data: 2009-05-20 09:55:59
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D - świeżyzna :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik vari napisał:
> [...]
    > numeru cyfrą 1.
    > Dziś stwierdziłem, że zapowiedzi zniknęły.

    Taaa, tego się nie spodziewałem...

    Przemek

    http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,6628017,Jedna
    _cyfra_rujnuje_polskie_taksowki.html

    Jedna cyfra rujnuje polskie taksówki
    Michał Janczura, RADIO TOK FM
    2009-05-20, ostatnia aktualizacja 2009-05-20 11:32

    Dzwonisz po taksówkę w Lublinie, a kierowca jedzie po ciebie w
    Zakopanem. Klienci są zdezorientowani, a korporacje tracą ogromne
    pieniądze - wszystkiemu winna jedna mała cyferka. Od kilku dni
    obowiązują przepisy zgodnie z którymi, aby zamówić taksówkę klient musi
    dodać "jedynkę" przed dotychczasowym numerem... i tylko z pozoru jest to
    banalnie proste.
    Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Infrastruktury od 15 maja przed
    wszystkimi czterocyfrowymi numerami telefonicznymi musimy dodawać "1". Z
    takich numerów korzystają korporacje taksówkowe. Problem w tym, że
    większość klientów dodaje "1" nie przed numerem telefonu korporacji, a
    przed numerem kierunkowym. Wtedy z numeru 81 (kierunkowy do Lublina)
    robi się 18 i klient dodzwania się na Podhale - Odbieramy mnóstwo
    telefonów z Lublina. Na jednej zmianie jest ich przynajmniej
    kilkadziesiąt - mówi dyspozytorka taksówek w Zakopanem. Podobna sytuacja
    jest w innych miastach. Klienci z Kielc dodzwaniają się do Tarnowa, a ci
    którzy chcieli jechać taksówką we Wrocławiu przez pomyłkę dzwonią do
    Rzeszowa.

    Korporacje taksówkarskie obarczają winą Telekomunikację Polską. Ich
    zdaniem nie byłoby problemu, gdyby nie komunikat, który klienci słyszą w
    słuchawce. Jeśli zapomną dodać "1" pojawia się informacja: -
    Automatyczna sekretarka mówi, że powinniśmy dodać "1" na początku.
    Klient traktuje to dosłownie, wstawia cyfrę na początku - czyli przed
    kierunkowym- i dzwoni do innego miasta - mówi Aneta Ekonomiuk z jednej z
    lubelskich firm taksówkowych. Największy problem powstaje, gdy w obu
    miastach istnieje ulica o tej samej nazwie - Zdarza się, że wysyłamy
    taksówkę w Zakopanem, a klient czeka w Lublinie. Po kilkunastu minutach
    zdenerwowany wsiada w autobus - dodaje Ekonomiuk i zapewnia, że w ten
    sposób tracą wszyscy: i klienci, i taksówkarze.

    Korporacje nie podają jeszcze oficjalnych strat z tego powodu, ale mówią
    o sporych sumach - Ci, którzy dodzwonili się do innego miasta, nie
    pojechali. Straciliśmy tych klientów - twierdzi Aneta Ekonomiuk

    Sprawdziliśmy, jak na problem zareagowała telekomunikacja - Nie wiem,
    jak ludzie mogą mylić te numery. Przecież o zmianach było wiadomo od
    dawna- mówi w rozmowie z radiem TOK FM Izabela Szum z Telekomunikacji
    Polskiej. Z pisma, które otrzymaliśmy wynika, że do 31 sierpnia
    komunikat się nie zmieni. Po tym terminie zostanie wyłączony.