  • 21. Data: 2009-07-28 08:13:31
    Temat: Re: żarówki diodiowe na napięcie sieci
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello rzymo,

    Tuesday, July 28, 2009, 10:02:27 AM, you wrote:

    > Ceny nie są zachęcające ;)
    > Jeden z pewniejszych sklepów to np.
    > http://www.led-tech.de/de/High-Power-LEDs-Cree/CREE-
    MC-E-Serie-c_120_133.html

    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/1089
    9

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2009-07-28 16:59:38
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "rzymo" <r...@g...com> wrote in message:

    A tak mniej więcej wyglądają źródła światła zbudowane na diodach Cree:

    http://images.google.pl/images?hl=pl&q=CREE+lamp

    Ożebrowanie odprowadzające ciepło jest uwydatnione. Tyle że takie lampy to
    na razie droga technologia.

    Qwinto

  • 23. Data: 2009-07-28 19:09:59
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    MC-E-Serie-c_120_133.html

    > http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/1089
    9

    A czy gdzieś można kupić gotowe źródła światła z taką diodą? Po prostu
    "żarówka" na 230V z normalnym gwintem. W wielu sklepach internetowych są
    takie rozwiązania z wieloma małymi LEDami, ale daleeeko im do 700lm.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 24. Data: 2009-07-28 20:32:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Jul 2009 21:09:59 +0200, Adam Dybkowski wrote:
    >A czy gdzieś można kupić gotowe źródła światła z taką diodą? Po prostu
    >"żarówka" na 230V z normalnym gwintem. W wielu sklepach internetowych są
    >takie rozwiązania z wieloma małymi LEDami, ale daleeeko im do 700lm.

    Ja bym te sprawdzil u zrodla:

    http://sklep.sebcom.pl/zarowka-masterled-p-688.html
    http://sklep.sebcom.pl/zarowka-masterled-p-689.html
    http://sklep.sebcom.pl/zarowka-masterled-p-699.html

    J.

  • 25. Data: 2009-07-28 21:41:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Qwinto napisał(a) :
    > A tak mniej więcej wyglądają źródła światła zbudowane na diodach Cree:
    >
    > http://images.google.pl/images?hl=pl&q=CREE+lamp
    >
    > Ożebrowanie odprowadzające ciepło jest uwydatnione.

    Uwydatnione? Chyba za delikatnie powiedziane. Ja tam nic oprócz
    radiatora nie widzę
    http://www.jimonlight.com/wp-content/uploads/2009/02
    /080513cree-ledjpg.png
    :-D
    Żyrandol by mi się zerwał.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 26. Data: 2009-07-29 07:28:43
    Od: rzymo <r...@g...com>

    On 28 Lip, 22:32, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja bym te sprawdzil u zrodla:
    >
    > (...)

    230lm z 7W i jeszcze przy zimnej barwie? Nie wygląda to ciekawie.Chyba
    że kupić dla obudowy i wymienić diody, tylko wtedy robi się to mało
    opłacalna zabawa...

  • 27. Data: 2009-07-29 08:12:45
    Od: m...@p...onet.pl

    > Uwydatnione? Chyba za delikatnie powiedziane. Ja tam nic oprócz
> [...]

    Ale to jest oprawa wpuszczana w sufit podwieszany. Te na "zwykłe" źródła światła
    są podobnej wielkości. A, nie - to ma gwint!! Kupa.

    Ja jestem (od ponad pół roku ;) ) na etapie zamiany halogenów na diody w kuchni.
    Wykonałem doświetlenie miejsca, w którym nie było oświetlenia:

    http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=1369

    I przy okazji zmieniłem jednego 30W halogena na XR-E ciepłą. Mało. Dwa już by
    dawały radę, jeden - nie.

    Pozdrawiam

    Marcin S.

  • 28. Data: 2009-07-29 10:25:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Tuesday, July 28, 2009, 9:09:59 PM, you wrote:

> [...]
    > "żarówka" na 230V z normalnym gwintem. W wielu sklepach internetowych są
    > takie rozwiązania z wieloma małymi LEDami, ale daleeeko im do 700lm.

    Na razie nie widzę najmniejszych szans - odprowadzenie ciepła z LED 5W
    stanowi problem a co tu mówić o 18W - konieczny byłby wiatraczek a
    nikt hałasującej "żarówki" nie kupi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2009-07-29 10:37:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello rzymo,

    Wednesday, July 29, 2009, 9:28:43 AM, you wrote:

    > 230lm z 7W i jeszcze przy zimnej barwie? Nie wygląda to ciekawie.Chyba
    > że kupić dla obudowy i wymienić diody, tylko wtedy robi się to mało
    > opłacalna zabawa...

    Ciepłe jeszcze gorzej - 155 lm... Niecałe 25 lm/W.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 30. Data: 2009-07-29 17:08:33
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Uwydatnione? Chyba za delikatnie powiedziane. Ja tam nic oprócz
    > radiatora nie widzę

    Mea culpa, powinienem umiescic slowo uwydatnione w apostrofach:
    "Ożebrowanie odprowadzające ciepło jest "uwydatnione"" :)

    > http://www.jimonlight.com/wp-content/uploads/2009/02
    /080513cree-ledjpg.png

    Ale w tym konkretnym przypadku masz całą oprawe downlight. Czyli do
    zyrandola Ci sie nie nada:
    http://www.cbpmagazine.com/blog/?p=265
    Prototyp LR6 LED: 665 lumenów i 6,5W mocy (az strach pomyslec jak wyglada
    oprawa 10x wieksza :) )
    http://www.creelighting.com/products.htm

    Qwinto