  • 31. Data: 2009-07-29 17:18:05
    Temat: Re: żarówki diodiowe na napięcie sieci
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:0560.00000776.4a70047d@newsgate.onet.pl...
> [...]
    /080513cree-ledjpg.png

    > Ale to jest oprawa wpuszczana w sufit podwieszany. Te na "zwykłe" źródła
    > światła
    > są podobnej wielkości. A, nie - to ma gwint!! Kupa.

    Gwint jest, ale to cala oprawa świetlna:
    http://www.creelighting.com/downloads/LR6.pdf

    Qwinto

  • 32. Data: 2009-07-29 17:30:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Jul 2009 19:18:05 +0200, Qwinto wrote:
    >>> http://www.jimonlight.com/wp-content/uploads/2009/02
    /080513cree-ledjpg.png

    >Gwint jest, ale to cala oprawa świetlna:
    >http://www.creelighting.com/downloads/LR6.pdf

    Ale o co tu z tym gwintem chodzi ?
    Sam sie zastanawialem - to w koncu wkrecane w oprawke czy wpuszczane w
    sufit ? Czy w ameryce jedno i drugie - taka sobie zlaczke wymyslili ?

    J.

  • 33. Data: 2009-07-29 20:46:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Qwinto,

    Wednesday, July 29, 2009, 7:08:33 PM, you wrote:

    [...]

    > Prototyp LR6 LED: 665 lumenów i 6,5W mocy (az strach pomyslec jak wyglada
    > oprawa 10x wieksza :) )

    Ale 665 lumenów to dobra żarówka 60W

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2009-07-29 20:50:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Jul 2009 00:28:43 -0700 (PDT), rzymo wrote:
    >230lm z 7W i jeszcze przy zimnej barwie? Nie wygląda to ciekawie.

    I dlatego bym wlasnie sprawdzil dane u zrodla, bo po co robic takie
    nieciekawe :-)

    J.

  • 35. Data: 2009-07-29 23:02:09
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    J.F. pisze:

    > Ja bym te sprawdzil u zrodla:
    >
    > http://sklep.sebcom.pl/zarowka-masterled-p-688.html

    155zł za trupiobiałe bździdełko 7W? W kulki se lecą chyba.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 36. Data: 2009-07-30 05:44:56
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    > Hello Qwinto,
    >
    > Ale 665 lumenów to dobra żarówka 60W

    Oczywiście. Natomiast miałem na myśli porównanie do żarnikowego reflektora
    np 500W.

    Qwinto

  • 37. Data: 2009-07-30 18:13:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Jul 2009 01:02:09 +0200, Adam Dybkowski wrote:

    >155zł za trupiobiałe bździdełko 7W? W kulki se lecą chyba.

    Mowisz ze lepsze Cree 10W za 170$ ? :-)

    J.

  • 38. Data: 2009-07-30 20:25:05
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    J.F. pisze:

    > Mowisz ze lepsze Cree 10W za 170$ ? :-)

    Po kupieniu świetlówki kompaktowej zamiast tej lampki LEDowej ciekawe
    ile razy musiałaby się przepalić/zużyć aby opłacałby się jednak LED. Tym
    bardziej, że nawet 20 lat ciągłego działania LEDa mnie nie obchodzi - bo
    za kilka lat to samo można będzie kupić o wiele taniej (a do tego czasu
    lepiej jechać na świetlówkach kompaktowych, z których te co lepsze mają
    bardzo przyjemne dla oczu widmo).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 39. Data: 2009-08-02 19:49:25
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    MC-E-Serie-c_120_133.ht
    > ml
    >
    > Na razie nie widzę najmniejszych szans - odprowadzenie ciepła z LED 5W
    > stanowi problem a co tu mówić o 18W - konieczny byłby wiatraczek a
    > nikt hałasującej "żarówki" nie kupi.

    Tak się zastanawiam: po co w ogóle się upierać przy "żarówkach led"?
    Świetlówka liniowa ma wydajność pow. 100lm/1W, nawet odejmując sprawność opraw
    oświetleniowych i tak jest 2-3 razy lepsza niż led-ów. Trwałość na poziomie
    10-20 tys godz. zupełnie mnie zadowala, ja nie wiem czy będę żył za te 50 tys.
    godz. które deklarowane są przy led-ach.
    Czyli po co wogóle jeść tę żabę?
    pzdr., PB

  • 40. Data: 2009-08-02 20:41:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Paweł,

    Sunday, August 2, 2009, 9:49:25 PM, you wrote:

    [...]

    > Tak się zastanawiam: po co w ogóle się upierać przy "żarówkach led"?
    > Świetlówka liniowa ma wydajność pow. 100lm/1W, nawet odejmując sprawność opraw
    > oświetleniowych i tak jest 2-3 razy lepsza niż led-ów.

    Nie - w laboratoriach świetlówki mają 100 lm/W. Przez 100 godzin może.
    W laboratoriach LEDy mają jeszcze więcej. Lumenów i godzin.

    > Trwałość na poziomie 10-20 tys godz. zupełnie mnie zadowala,

    Niby świetlówki maja 10-20 tysięcy godzin trwałości? Bo ja wiem o 3-7
    tysiącach....

    > ja nie wiem czy będę żył za te 50 tys. godz. które deklarowane są
    > przy led-ach.

    6 lat to długo?

    > Czyli po co wogóle jeść tę żabę?

    Na przykład po to, żeby przestać truć się rtęcią.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl