  • 11. Data: 2009-05-20 08:44:28
    Temat: Re: zewnetrzny mikrofon
    Od: "Andre" <n...@d...mnie.kurde>

    Grzegorz Krukowski wrote:

    > Zobacz, czy nie masz więcej niż jedno urządzenie działające jako
    > mikser, urządzenie nagrywania, odtwarzania, co masz ustawione jako
    > domyślne.

    Hmm... ciezka sprawa :)
    A gdzie szukac miksera? W Control Panel, ani w Sounds nie ma.

    Generalnie mam kilka urzadzen na wyjsciu:
    - High definition Audio Device (HDMI)
    - Speakers
    - Headphones
    - High definition Audio Device (SPDIF)

    Glosniki maja status /Working/, sluchawki - /niepodlaczone/, a takich
    zlaczy dla HD Audio w ogole w kompie nie mam, wiec czy wlaczone, czy
    wylaczone, to nic nie zmienia. Domyslnie mam ustawione glosniki, ale
    jak wepne jacka, to samo przelacza sie na sluchawki.
    W Device Managerze tez sa dwa urzadzenia audio, ale tak bylo nawet po
    swiezej instalce Visty, wiec to nie wina sterownikow.

    Dla nagrywania mam dwa urzadzenia:
    - Microphone (Currently unavailable)
    - Microphone (Working)

    Wylaczenie pierwszego nic nie daje, ten drugi dziala pieknie ale zbiera
    wylacznie z mikrofonu wbudowanego, mimo podlaczenia jacka.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 12. Data: 2009-05-20 09:32:10
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 20 May 2009 08:44:28 +0000 (UTC), "Andre"
    <n...@d...mnie.kurde> wrote:

    >Hmm... ciezka sprawa :)
    >A gdzie szukac miksera? W Control Panel, ani w Sounds nie ma.

    Miksera? To tam gdzie są ikonki, koło zegara w pasku zadań, pewno
    ikonka będzie miała kształt głośnika.

    W XP ustawienia dźwięku (wybór domyślnego urządzenia) jest w Control
    Panel -> Sounds and Audio Devices. Problem jest tego typu, że np. u
    mnie sterownik karty dźwiękowej dodaje swojego konfiguratora który w
    dużym stopniu pokrywa się z systemowym. I tu możesz mieć źródło
    problemów.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 13. Data: 2009-05-20 10:05:04
    Od: "Andre" <n...@d...mnie.kurde>

    Grzegorz Krukowski wrote:

    > Miksera? To tam gdzie są ikonki, koło zegara w pasku zadań, pewno
    > ikonka będzie miała kształt głośnika.

    Chyba nie mam takiej ikonki...

    > Problem jest tego typu, że np. u
    > mnie sterownik karty dźwiękowej dodaje swojego konfiguratora który w
    > dużym stopniu pokrywa się z systemowym. I tu możesz mieć źródło
    > problemów.

    Ale u mnie chyba wlasnie nic sie nie pokrywa. To wszystko wyglada na
    systemowe.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 14. Data: 2009-05-20 16:55:17
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Andre pisze:

    > Chyba sie pospieszylem...
    > Problem zostal rozwiazany polowicznie. Doinstalowalem ten program o
    > ktorym pisalem wczesniej, ale dzialaja tylko sluchawki, mikrofon nie.
    > Poza tym nie dziala automatyczne przelaczanie. Jezeli dziala
    > jakikolwiek program "wydajacy z siebie dzwieki", trzeba najpierw
    > zatrzymac wydawanie tych dzwiekow (np stop w Winamp) i puscic od nowa,
    > wtedy dzwiek przelaczy sie na sluchawki. Inaczej (w locie) nie da rady.

    Czy karta dźwiękowa to Realtek? Ja miałem duże problemy z dźwiękiem (np.
    podobne do Twoich ze słuchawkami) bo wyrzuciłem z AutoStartu Realtek HD
    Audio. Bez tego programu nie byłem w stanie przełączyć odtwarzania z
    głośników na słuchawki (cały czas grały głośniki).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2009-05-20 17:07:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Andre pisze:

    > Chyba nie mam takiej ikonki...

    To sobie ją dodaj.
    W XP to jest w Panelu Sterowania-"Dźwięki i Urządzenia Audio". Zakładka
    "Dźwięki".

    --
    animka

  • 16. Data: 2009-05-20 21:37:16
    Od: "Andre" <n...@d...mnie.kurde>

    Piotr Rezmer wrote:

> [...]
    > Realtek HD Audio. Bez tego programu nie byłem w stanie przełączyć
    > odtwarzania z głośników na słuchawki (cały czas grały głośniki).

    Cholera go wie co to za karta :)
    Na stronie sa sterowniki od Realteka, ale one instaluja HD Audio dla
    HDMI.
    I do tego nie mam nic, co moglbym podpiac do AutoStartu. Nic sie w menu
    Start nie instaluje. Jest caly katalog Realtek, ale exe jakie tam sa to:
    - AERTSrv
    - ChCfg
    - RtHDVCpl
    - RtkAudioService
    - RtkUpd
    - RtlUpd
    - SkyTel

    Zaden z nich odpalony manualnie nie uruchamia aplikacji. Co Ty miales w
    AutoStarcie?

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 17. Data: 2009-05-20 21:40:06
    Od: "Andre" <n...@d...mnie.kurde>

    animka wrote:

    > To sobie ją dodaj.
    > W XP to jest w Panelu Sterowania-"Dźwięki i Urządzenia Audio".
    > Zakładka "Dźwięki".

    Nie wiem czemu, ale nie moge znalezc tej opcji w Viscie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 18. Data: 2009-05-20 21:46:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W moim lapku automatycznie przełącza się po włożeniu wtyczki, tam chyba w gnieździe
    jakiś dzyndzel jest.
    JaC

    -----

  • 19. Data: 2009-05-20 22:21:24
    Od: "Andre" <n...@d...mnie.kurde>

    ąćęłńóśźż wrote:

    > W moim lapku automatycznie przełącza się po włożeniu wtyczki, tam
    > chyba w gnieździe jakiś dzyndzel jest. JaC

    To zrob test dla hecy - przeinstaluj system i powiedz, czy dzyndzel
    dziala.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 20. Data: 2009-05-21 02:01:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Andre pisze:
> [...]

    Moze tu znajdziesz sterowniki do swojej karty muzycznej- po nazwie i serii
    karty
    http://www.download.net.pl/c205/Realtek/

    --
    animka